Khamis, 9 Disember 2010

Saiful Bersumpah Ketika Tunai Haji, Anwar Bersumpah Depan Dam Haji !!


"Ikut aje nasihat bekas Mufti Perlis, Dr. Asri Zainul Abidin. Sumpah aje nafikan tuduhan Saiful. Lagipun Saiful dah bersumpah. Malah masa mengerjakan haji baru-baru ni pun ramai jemaah mendengar sendiri bagaimana Saiful sekali lagi mengulangi dakwaan Anwar meliwat beliau! Kat Mekah yop, bukan depan buah haji papan dam yop.Kan senang Anwar bersumpah aje menafikan tuduhan Saiful. Lagipun kata Azizah bini Anwar yang juga mak kepada Naib Presiden merangkap Presiden parti Anwar bahawa Anwar adalah pemimpin anugerah tuhan. Sumpah ajelah guna nama tuhan tu!! Setel..habis citer. Kalau betul, Saiful akan dila'nat ALLAH. Kalau tak betul, tunggu ajelah la'nat ALLAH pulak. Tapi takkan pemimpin anugerah tuhan nak kena laknat kot, jadi apalah nak ditakutkan." Kata-kata YB Zul Noordin di blognya.



Nick Xenophon seorang Ahli Parlimen Australia bersama pemimpin anugerah tuhan & juak-juaknya. Bukti Kafir terbaru harapan Anwar Aljuburi.

Tak perlu kita tunggu keputusan mahkamah, dengan tindak-tanduk persalah dengan penuduh yang jauh berbeza ini, dengan pesalah terus berusaha dengan mendapatkan sokongan kafir untuk memastikan mahkamah mengugurkan kes liwatnya ke atas Saiful (penuduh). Nak suruh bersumpah laknat, dia takut. Berani kerana benar, takut kerana salah.

Saiful pula, sibuk mendapatkan sokongan dan kekuatan Allah serta sokongan sahabatnya bagi menghadapi manusia separuh dajjal bernama Anwar ini. Paling akhir, bermunajat di Mekah Al-Mukaramah tempat segala doa dimakbulkan Allah.

Pembaca dan rakyat sudah mampu menilai kesahihan tuduhan Saiful hanya dengan perilaku kedua-dua mereka ini.

Wallahhualam.

Penulis,

5 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Anwar bukan manusia bertanggungjawab.. dia pengkhianat bangsa dan agama juga tanah air... akan sentiasa menegakkan segala kemungkaran yang dilakukannya serta mengheret orang lain bersubahat dengan dosa-dosanya.... Allah akan pertontonkan satu persatu segala dosa-dosa Anwar... InsyaAllah.

Tanpa Nama berkata...

PAS dan PKR dalam keadaan separuh sedar sebenarnya bahawa merekalah penyebab kepada perpecahan undi orang Islam. Ada pula buat-buat tak sedar pun ada juga. Yang tak sedar diri pun ada.

Tanpa Nama berkata...

Anuar mungkin meliwat Saiful. Kalau betul, saiful diliwat dalam dua keadaan. Pertama, tanpa kerelaan. Bayangkan, bagaimana seorang perempuan yang dirogol. Dia akan cuba mempertahankan dirinya daripada dirogol. Begitu juga saiful, dia jika dia diliwat tanpa kerelaan, dia sitdak-tidaknya bertindak melawan walaupun tewas. Maklumlah anuar kan orang tua. Tetapi, mungkin juga orang tua kalau nafsunya tinggi, orang muda pun boleh kalah. Ingat senang ke, nak masukkan zakar dalam lubang dubur.
Kedua, Saiful diliwat dengan kerelaan. Rasanya dalam kes ini bukan istilah 'diliwat' tapi 'meliwat sesama mereka' kerana mereka melakukan dengan kerelaan dan sama-sama suka.
Kalau anda si pihak yang benar Siaful, anda akan ditoling oleh Tuhan dalam apa jua keadaan, lambat atau cepat sahaja yang membezakannya.

hangkedee berkata...

Apa pun haji saiful dah bertaubat bila pula Lim Kit siang nak suruh aljuburi bertaubat??????

usin berkata...

dalam hal ni pada aku saiful terpaksa rela diliwat oleh anwar bukan kerana anwar ni terlalu kuat fizikalnya, maklumlah dah tua. kekuatan anwar adalah pada nafsunya dan kuasa pengaruhnya pada masa itu. saiful bimbang dgn penolakannya masa itu anwar boleh menyusahkan hidupnya dan kaum keluarganya. saiful tahu belambak penyokong tegar anwar ada dimana2. sekali petik jari, dorang sanggup buat apa saja. nak suruh pecahkan muka saiful, bila2 masa je. so, korang fikirlah sendiri....

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif

Tag

PAS Sesat (152) Anwar Al Juburi (91) Isu Semasa (77) Kelantan (69) PKR Reput (60) DAP Laknattullah (56) Pakatan Rakyat (54) Sukan (45) ilmu (45) DS Najib (31) Umno (31) Antarabangsa (28) BN (28) Galas (26) Nik Ajis (26) Selangor (26) Dasar Kerajaan (25) Ekonomi (25) P.Pinang (20) Seni Kreatif (20) Bersih 2.0 (19) Kematian (19) Jenayah (16) PRK DUN Tenang (16) Blogger Songsang (14) Ex-PKR (14) Pengkhianat (14) Tragedi Lahad Datu (14) Blogger Berjuang (13) Pendapat (13) Tun Mahadhir (13) Bajet 2011 (11) Penjawat Awam (10) Batu Sapi (9) Islam (9) Korup@UMNO (9) Media Pembangkang (9) NajibMO1 (9) Banjir2014 (8) Mahkamah (8) K.Lumpur (7) Kedah (7) Media Perdana (7) BTN (6) PDRM (6) PRU 13 (6) Rasis (6) bah2014 (6) Parlimen (5) Perak (5) Bencana (4) Demo 901 (4) Ketuanan Melayu (4) Mahasiwa (4) PRK DUN Merlimau (4) QZ8501 (4) SPR (4) Johor (3) Melaka (3) PRK DUN Kerdau (3) Perlembagaan (3) Tun Abdullah (3) AES (2) AFF SUzuki 2014 (2) AirAsia (2) BN@Beban Negara (2) Cina (2) Demo 311213 (2) Hudud (2) Kesultanan Melayu (2) MCA (2) Menteri BN Bodoh (2) PAP Laknattullah (2) PAU 2016 (2) Perkasa (2) Polis (2) Sabah (2) Ulama (2) Video Seks Anwar (2) prayforQZ8501 (2) #prayforQZ8501 (1) APCO (1) DSHusni (1) DYMM Agong (1) Dunia (1) IsraelvsGaza (1) Kafir Laknattullah (1) Kampus (1) Kartunis Celaka (1) Kemalangan Ngeri (1) Kerakyatan (1) Liwat 2.0 (1) MH17 (1) MH370 (1) MIC (1) Militan IS (1) Moral (1) Mustapa Mohamed (1) N.Sembilan (1) PRU14 (1) Pahang (1) Pendidikan (1) Perlis (1) PrayforGaza (1) RM-Dollar (1) Rosmah Perosak (1) Sarawak (1) Sayang Malaysia (1) Sejarah (1) Skandal1MDB (1) Suruhanjaya Antara Agama (1) Tidakpadaonani (1) Tun Hussein Onn (1) TunMahadhir (1) Twitter (1) Wira (1) YDPAgongbaru (1) kesihatan (1) najibrazak (1)