Rabu, 29 Disember 2010

"Sedangkan Nabi Ampunkan Umat" : Nik Ajis Jelas Tak Mengikut Sunnah !!

Solat berlakon sambil menunjuk-nunjuk kononnya dia berdoa sambil menangis. 
Apa tujuannya? Demi menipu orang Kelantan.

Baru kena provok sikit, Nik Ajis De'Facto PAS meroyan bagai nak rak. Orang tua ini jelas seorang yang cepat melatah dan cepat mengamuk seperti mana tidak tahan diprovokasi oleh Ustaz Idris semasa kempen pilihanraya Galas dahulu.

Taming Sari ada melihat posting rakan-rakan blogger yang meminta pembaca membacakan Al-Fatihah kerana Nik Ajis dilaporkan sudah Kojol (mampus), tetapi apabila dibaca sebetul-betulnya rupanya ia adalah dari berita dibawah yang paparkan oleh Utusan Malaysia pada 26/8/2009 :
Seorang pekerja kilang bernama Nik Abdul Aziz Nik Mat serta kakak dan anak saudaranya terbunuh selepas kereta yang mereka naiki terlibat dalam kemalangan dengan sebuah lori penghantaran cepat di Kilometer 15, Jalan Bentong-Raub, dekat Lurah Bilut, hari ini.

Nik Abdul Aziz, 27, dari Bandar Baru Bangi, Selangor; kakaknya, Nik Hasmah, 29, dan anak Nik Hasmah, Mohd. Adib Daniel Amizan, lima tahun, meninggal dunia di tempat kejadian dalam nahas pada 2.20 pagi tadi.

Yang cedera parah ialah seorang lagi kakak Nik Abdul Aziz, Nik Nab Nik Mat, 45, dan anaknya, Adibah Mohd. Fikri, 12, murid Sekolah Rendah Jalan Cochrane, Kuala Lumpur yang dikejarkan ke Hospital Bentong untuk rawatan lanjut.

Kebetulan sahaja nama arwah sama dengan nama si Wali Selipar ini. Jadi, ini membuktikan bukan Nik Ajis seorang yang memiliki nama sedemikian. Taming Sari faham, blogger berkenaan sengaja menghangat berita itu kerana nama arwah sama dengan nama De'Facto PAS ini selain mahu memprovokasi ahli PAS tetapi jelas, ahli PAS tidak kisah, Nik Ajis sendiri yang melatah-latah seakan nama itu hanya miliknya. 

Hari ini Nik Ajis telah mengugut blogger terbabit yang menyebarkan berita kematian di atas agar meminta maaf kerana kononnya ia adalah fitnah sedangkan fitnah yang dikatakannya tiada asas langung kesalahannya. Seperti yang dilaporkan oleh Utusan Malaysia :
Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mahu mereka yang menyebarkan berita memfitnah kononnya beliau meninggal dunia agar memohon maaf kepadanya.

"Saya tidak akan ampun dan akan menanggung dosa di akhirat kelak selagi dia tidak minta maaf dengan saya," kata Mursyidul Am Pas itu kepada pemberita ketika ditemui selepas mesyuarat mengenai bekalan air di kediaman rasminya di JKR 10, di sini, hari ini.

Beginilah salah satu sifat tercela yang ada pada Nik Ajis laknat ini selain sifatnya yang suka menyesatkan orang dan mengalakkan perpecahan sesama umat Islam. Sedangkan nabi ampunkan umat inikan pula Nik Ajis yang belum tentu boleh masuk syurga atau tidak. 

Perkara kecil macamnie pun Nik Ajis nak ambil port. Dah takde kerja lain ke?

Nota Kaki : Nik Ajis, mu tok tahu berapa ramai ore Kelate yang tok ampun ka mu sebab mu doh khianat amanah mereke yang hendok mu jago kebajike mereke. Paling tepat, mu doh abaikan masalah air di Kelate ni dan mu jawablah dengan Allah nanti sebab mu gagal menjalankan amanah yang diberi pada mu ini.   

Wallahhualam.

Penulis,

7 ulasan:

Gerakan Timur berkata...

Salam,

Bro, ko ni tak takut doa pecah perut ke. Suka2 hati kau je nak tulih camtu.

Kalau kita peratikan, bAhlul pas dah anggap nik aziz level dia sama cam ayatollah ruhollah khomeini yg dipuja dan dikultuskan potretnya..

ahahahahaha... ko tak takut pecah perut ke bro...hahahah

Tamingsari berkata...

Gerakan timur,

Aku lebih takutkan laknat Allah dari laknat orng tua yg wajib kita perangi ini...

Wak Jengkol berkata...

Salam ziarah..

Padai demo kecek klate..Jom tubit kito ngobrol2, ambo belanjo tp demo bayo..it is ok?..wassalam

Wak J
Amerika+Jawa+Klate

Tanpa Nama berkata...

kalu aku jadi nik aziz aku malu siottt....mau 18 bulan tak kuor romah.....hehehe....

bodo punya nik aziz prasaan baguss....

Tanpa Nama berkata...

aku tak setuju dgn nik aziz banyak perkara, tapi bab doa ni aku risau sikit...

andai Allah terima doa nik aziz, siapa nk tanggung?...jgn main2 bab doa ni geng..mungkin bg kita dia tak betul, bagi Allah??..kalau benar tok guru mati dlm keadaan xmemaafkan mcm mana?..

aku just mengingatkan je..

Tanpa Nama berkata...

kalau Allah terima doa Nik Aziz, baguslah, tapi atas sebab apa?

Tamingsari berkata...

Semuanya atas izin Allah bukan sbb Nik Ajis...

Doa nik ajis same je mcm doa kita semua... Dia bukannye wali atau nabi...

Dia pernah doa najib pecah perut, sampai sekarang ok je, dia pernah doa karpal singh masuk islam, sampai sekarang si kafir tu masih buta dan Nik Ajis pula turut perangai kafir tu...

Doa nik ajis satu sen pun tak memberi bekas selain dgn kuasa Allah...

Doalah perlindungan dari Allah dr menjadi mangsa si fasik bernama Nik Ajis....

Recent Posts Widget

Tag

PAS Sesat (152) Anwar Al Juburi (91) Isu Semasa (77) Kelantan (69) PKR Reput (60) DAP Laknattullah (56) Pakatan Rakyat (54) Sukan (45) ilmu (45) DS Najib (31) Umno (31) Antarabangsa (28) BN (28) Galas (26) Nik Ajis (26) Selangor (26) Dasar Kerajaan (25) Ekonomi (25) P.Pinang (20) Seni Kreatif (20) Bersih 2.0 (19) Kematian (19) Jenayah (16) PRK DUN Tenang (16) Blogger Songsang (14) Ex-PKR (14) Pengkhianat (14) Tragedi Lahad Datu (14) Blogger Berjuang (13) Pendapat (13) Tun Mahadhir (12) Bajet 2011 (11) Penjawat Awam (10) Batu Sapi (9) Islam (9) Media Pembangkang (9) Banjir2014 (8) Korup@UMNO (8) Mahkamah (8) K.Lumpur (7) Kedah (7) Media Perdana (7) BTN (6) NajibMO1 (6) PDRM (6) PRU 13 (6) Rasis (6) bah2014 (6) Parlimen (5) Perak (5) Bencana (4) Demo 901 (4) Ketuanan Melayu (4) Mahasiwa (4) PRK DUN Merlimau (4) QZ8501 (4) SPR (4) Johor (3) Melaka (3) PRK DUN Kerdau (3) Perlembagaan (3) Tun Abdullah (3) AES (2) AFF SUzuki 2014 (2) AirAsia (2) BN@Beban Negara (2) Cina (2) Demo 311213 (2) Hudud (2) Kesultanan Melayu (2) MCA (2) Menteri BN Bodoh (2) PAP Laknattullah (2) Perkasa (2) Polis (2) Sabah (2) Ulama (2) Video Seks Anwar (2) prayforQZ8501 (2) #prayforQZ8501 (1) APCO (1) DYMM Agong (1) Dunia (1) IsraelvsGaza (1) Kafir Laknattullah (1) Kampus (1) Kartunis Celaka (1) Kemalangan Ngeri (1) Liwat 2.0 (1) MH17 (1) MH370 (1) MIC (1) Militan IS (1) Moral (1) Mustapa Mohamed (1) N.Sembilan (1) PAU 2016 (1) Pahang (1) Pendidikan (1) Perlis (1) PrayforGaza (1) RM-Dollar (1) Rosmah Perosak (1) Sarawak (1) Sayang Malaysia (1) Sejarah (1) Suruhanjaya Antara Agama (1) Tidakpadaonani (1) Tun Hussein Onn (1) Twitter (1) Wira (1) kesihatan (1) najibrazak (1)

Terkini di Blog Chedet (Tun Dr. Mahathir Mohamed)

Terkini Di Ceciter Seram

malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif