Khamis, 16 Disember 2010

Teresa Kok Jawab Isu Kebiadabannya Mencemar Kesucian Masjid Negara !!

Video ini menjadi bukti atas kebiadaban pemimpin DAP dan PKR ke atas Masjid

Antara petikan jawapan Teresa Kok di dalam blognya :
Lebih kurang jam 1.15pm, setelah MB dan para pemimpin yang beragama Islam bersolat, saya diberitahu bahawa Menteri Besar ingin bercakap dengan saya dan minta saya naik ke balkoni tingkat satu, iaitu tempat bersolat Muslim, demi memberi ucapan kepada orang ramai yang telah berhimpun di perkarangan masjid.
Apabila saya berada di bawah tangga ke tingkat 1, setelah menanggalkan kasut saya, saya juga diminta untuk memakai tudung/selendang. Selepas saya memakai selendang, saya memang rasa kurang selesa untuk naik ke tempat bersolat orang Islam. Itu sebabnya saya bertanya-tanya isteri Dr Xavier dan Tian Chua samada sesuai bagi kami orang bukan Islam untuk naik ke tempat bersolat Muslim di tingkat 1, kerana saya tidak ingin mengulangi kesilapan yang dilakukan oleh Teo Nie Ching yang mana akhirnya diputar-belitkan oleh media dan musuh politik Pakatan.
Selepas saya berjumpa dengan Tian Chua, dia setuju dengan pandangan saya bahawa kami wakil rakyat bukan Islam tidak sepatutnya naik ke tingkat 1 di tempat solat orang Islam, saya pun turunkan selendang di atas kepala saya. Pada waktu itu, saya agak marah dengan rakan saya yang kurang sensitif dengan keadaan pemimpin bukan Islam seperti saya, Dr Xavier dan sebagainya.
Ini adalah apa yang ditunjukkan dalam video Youtube ini. Saya memang sedar terdapat orang yang ingin memerangkap saya untuk menunjukkan saya masuk ke tempat bersolat dan mengulangi tuduhan palsu mereka terhadap Teo Nie Ching terhadap saya. Saya memang tidak sangka tindak-tanduk saya di bawah tangga yang menunjukkan saya tidak ingin masuk tempat bersolat di Masjid Negara pun diputar-belitkan oleh golongan jahat tersebut.

Bukti Teresa dan isteri Xavier bertekak dengan petugas masjid

Antara penipuan yang Taming Sari highlightkan yang cuba ditonjolkan oleh si Teresa Kok ini adalah, dia mengatakan bahawa MB Si Khalid Gagap memanggilnya selepas selesai menunaikan solat, sedangkan jika kita amati betul-betul video ini, Azan Zohor baru sahaja berkumandang. Wah, cepatnya Khalid bersolat ? Solat sunnat Rawatib ke? Kalau ye pun Khalid gagap nak bercakap sesuatu dengan dia, takkan lah tidak boleh melalui telefon. Ke tak tahan dengar kegagapan Khalid?

Penipuan kedua, Teresa mengatakan dia diminta untuk memakai selendang. Cuba anda lihat semula video di atas, Teresa ini pandai-pandai nak pakai tudung sedang petugas masjid itu berkata "unnecessary" bermaksud tidak perlu (merujuk tidak perlu pakai tudung) dan mahu dia dan kawannya itu beredar kerana orang kafir dilarang masuk ketika orang Islam baru hendak menunaikan solat. Disebabkan kafir harbi ini degil, petugas masjid itu terpaksa memintanya memakai jubah menutup aurat bagi pelawat. Dia menolak dan bereaksi seakan tidak mahu mengikut peraturan masjid.

Penipuan ketiga, dia bertanya-tanya adakah sesuai dia naik dan masuk ke ruang solat muslim, sedangkan jika kita amati kata-katanya, dia jelas meminta penjelasan petugas mengapa dia tidak boleh naik sedangkan Tian Chua yang terlepas naik boleh naik ke ruang solat. Manalah petugas ini perasan kalau ada lelaki bukan muslim naik sebab wajah mereka sukar untuk dicam tambahan pula anjing pakatan terlalu banyak semasa itu. Jelaslah Teresa Kok hanya menipu.

Menarik sungguh opera Cina DAPig yang dimainkan Teresa bagi menipu penyokong tegar mereka. Begitu lama Teresa menyusun ayat kerana selepas beberapa hari baru dia nak menjawab isu di dalam youtube ini. Tapi tidak semudah itu orang akan mempercayainya kerana, jawapan yang diberikan jelas menipu dan penuh dengan alasan dangkal.

Pembaca sekalian boleh menilai dengan kritis hakikat bukti yang ditunjukkan di dalam video dengan cerita opera Teresa kok di dalam blognya itu.

Kita orang Islam bukan bodoh dengan senangnya ditipu oleh kafir harbi DAPig Laknattullah ini.

Wallahhualam.

Penulis,

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau rumah ibadat sesuatu puak itu tidak dihormati macam mana YB akan menghormati puak yang menggunakan rumah ibadat itu?

YB ini mungkin amat menghormati khalayak yang satu puak dengannya tetapi mempercayai bahawa dia bakal menghormati lain-lain puak adalah karut semata-mata.

kik kik

Tanpa Nama berkata...

Anuar, Taubat-taubatlah, umur dah lanjut, tak sempat nak minta maaf nanti.

Awak dah gadaikan Bangsa Melayu, sekarang ini lah gadaikan ugama pulak.

Nanti tak larat balasan Allah SWT.

aku x pekak berkata...

ko yg patot dgr betol2

TK:why they need to go up?
Pihak Masjid(PM): aa thats y. u dont hv 2, bcoz its prayer time. theyre praying.
TK:y u come to tell us to go up (dy ckp kat tian chua)
PM:ya ya
TK: so we wait here rite? so we sould not go up.
PM: aah. unnecessary3.

mmg dia xnak naek atas la. laen kali k wat fitnah berasas la cket ye.

Tamingsari berkata...

To aku tak pekak...

Hmmm... Teresa kok menonong sahaja naik dan nasib baik dia ditahan oleh petugas masjid.

Dia tipu dalam blog nyer kononnya orang Islam dah habis solat, sedangkan baru je habis azan.

Soal unnessary tu, bukan pada tidak perlu naik, tetapi tidak perlu pakai tudung sebab dia hanya perlu beredar sahaja.

Dia memang nak naik dan argue kenapa Tian Chua boleh naik dan kenapa dia tak boleh.

Anda suka ke masjid anda dikotori oleh babi? ke anda sendiri berada bersama dalam demo bodoh ini?

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif

Tag

PAS Sesat (152) Anwar Al Juburi (91) Isu Semasa (77) Kelantan (69) PKR Reput (60) DAP Laknattullah (56) Pakatan Rakyat (54) Sukan (45) ilmu (45) DS Najib (31) Umno (31) Antarabangsa (28) BN (28) Galas (26) Nik Ajis (26) Selangor (26) Dasar Kerajaan (25) Ekonomi (25) P.Pinang (20) Seni Kreatif (20) Bersih 2.0 (19) Kematian (19) Jenayah (16) PRK DUN Tenang (16) Blogger Songsang (14) Ex-PKR (14) Pengkhianat (14) Tragedi Lahad Datu (14) Blogger Berjuang (13) Pendapat (13) Tun Mahadhir (13) Bajet 2011 (11) Penjawat Awam (10) Batu Sapi (9) Islam (9) Korup@UMNO (9) Media Pembangkang (9) NajibMO1 (9) Banjir2014 (8) Mahkamah (8) K.Lumpur (7) Kedah (7) Media Perdana (7) BTN (6) PDRM (6) PRU 13 (6) Rasis (6) bah2014 (6) Parlimen (5) Perak (5) Bencana (4) Demo 901 (4) Ketuanan Melayu (4) Mahasiwa (4) PRK DUN Merlimau (4) QZ8501 (4) SPR (4) Johor (3) Melaka (3) PRK DUN Kerdau (3) Perlembagaan (3) Tun Abdullah (3) AES (2) AFF SUzuki 2014 (2) AirAsia (2) BN@Beban Negara (2) Cina (2) Demo 311213 (2) Hudud (2) Kesultanan Melayu (2) MCA (2) Menteri BN Bodoh (2) PAP Laknattullah (2) PAU 2016 (2) Perkasa (2) Polis (2) Sabah (2) Ulama (2) Video Seks Anwar (2) prayforQZ8501 (2) #prayforQZ8501 (1) APCO (1) DSHusni (1) DYMM Agong (1) Dunia (1) IsraelvsGaza (1) Kafir Laknattullah (1) Kampus (1) Kartunis Celaka (1) Kemalangan Ngeri (1) Kerakyatan (1) Liwat 2.0 (1) MH17 (1) MH370 (1) MIC (1) Militan IS (1) Moral (1) Mustapa Mohamed (1) N.Sembilan (1) PRU14 (1) Pahang (1) Pendidikan (1) Perlis (1) PrayforGaza (1) RM-Dollar (1) Rosmah Perosak (1) Sarawak (1) Sayang Malaysia (1) Sejarah (1) Skandal1MDB (1) Suruhanjaya Antara Agama (1) Tidakpadaonani (1) Tun Hussein Onn (1) TunMahadhir (1) Twitter (1) Wira (1) YDPAgongbaru (1) kesihatan (1) najibrazak (1)