Sabtu, 2 Julai 2011

Bubar SPR Gantikan Dengan SPR Versi Saifuddin Nasution !


Kita bubar SPR dan gantikan semua jenteranya dengan pengurusan pilihanraya dari PKR yang diketuai oleh si muka lekok-lekok Saifuddin Nasution. Kita wujud SPR versi Saifuddin Wal Lekok.

Itulah ibarat yang boleh diumpamakan dengan 8 tuntutan rusuhan haram anjuran Pakatan Syaitan yang digelar Bersih 2.0 itu . Mereka kononnya mendesak agar SPR bersikap adil dan telus sedangkan mereka sendiri ironinya tidak pernah telus dan bersikap berat sebelah.

Kesannya masih dirasai sehingga hari ini dan paling ketara, mereka hilang Zaid Ibrahim yang menjadi tulang belakang mereka satu ketika dahulu. Zaid yang pernah menyanjung pemimpin anugerah syaitan (Anwar) akhirnya kesal dengan ketidaktelusan PKR menguruskan pilihanraya parti mereka sehingga orang-orang Nuar sahaja yang mendapat tempat dalam Majlis Tertinggi PKR. 

Waktu itu, kepada orang yang mahu berfikir pastinya sudah nampak siapa syaitan dan siapa kambing hitam.

Dah banyak kerusi yang diatur sudah ada tag nama pemiliknya maka kerusi orang ramailah banyak yang melayang kerana ramai yang tak puas hati. Dengan sejarah mencatatkan satu pemilihan paling teruk yang pernah dianjurkan, pengurus pilihanraya iaitu Saifuddin Wal Lekok boleh pula menyalahkan orang lain. Tidak terkecuali Kerajaan BN juga menjadi mangsa kononnya menjadi dalang. Gila tak gila punya busuk hati manusia di dalam PKR ini. 

Agaknya kalau SPR versi Saifuddin wal lekok lah menguruskan pilihanraya umum, apakah agaknya yang bakal berlaku? 

Taming Sari rasa jahanamlah negara. Kalau diorang (SPR versi Saifuddin) itu benar-benar bagus tidak mengapa inikan mereka ini ibarat tikus yang hendak membaiki labu. Labu makin bertambah rosak.

Cadangan itu sengaja dibuat kerana penyokong rusuhan bersih ini bahalul kerana ingat SPR bergerak atas angin sahaja ke. Mereka lupa, SPR dipayungi oleh Akta SPR dan berhubung langsung dengan DYMM Agong.

Wallahhua'alam. 

 Penulis,

2 ulasan:

Terunapondoktimur berkata...

semua awk ni jahil dan sesat.
org nak bawak kbenarn kenapa awk tidak sokong.
islam tu kbenaran..tolak kbenarn makna toalk Islam..
awk mati dlm Umeno-UPCO...mati sia2...amalan awk Tuan Guru dah sebut...tidak boleh bawak masuk kubor..

JoN berkata...

tu dia mai dah penghuni neraka kelas VIP nih kehkehkeh... mung royak kat tok gharu mung nk tiket neraka 1st class na kehkehkeh...

Recent Posts Widget

Tag

PAS Sesat (152) Anwar Al Juburi (91) Isu Semasa (77) Kelantan (69) PKR Reput (60) DAP Laknattullah (56) Pakatan Rakyat (54) Sukan (45) ilmu (45) DS Najib (31) Umno (31) Antarabangsa (28) BN (28) Galas (26) Nik Ajis (26) Selangor (26) Dasar Kerajaan (25) Ekonomi (25) P.Pinang (20) Seni Kreatif (20) Bersih 2.0 (19) Kematian (19) Jenayah (16) PRK DUN Tenang (16) Blogger Songsang (14) Ex-PKR (14) Pengkhianat (14) Tragedi Lahad Datu (14) Blogger Berjuang (13) Pendapat (13) Tun Mahadhir (12) Bajet 2011 (11) Penjawat Awam (10) Batu Sapi (9) Islam (9) Media Pembangkang (9) Banjir2014 (8) Korup@UMNO (8) Mahkamah (8) K.Lumpur (7) Kedah (7) Media Perdana (7) BTN (6) NajibMO1 (6) PDRM (6) PRU 13 (6) Rasis (6) bah2014 (6) Parlimen (5) Perak (5) Bencana (4) Demo 901 (4) Ketuanan Melayu (4) Mahasiwa (4) PRK DUN Merlimau (4) QZ8501 (4) SPR (4) Johor (3) Melaka (3) PRK DUN Kerdau (3) Perlembagaan (3) Tun Abdullah (3) AES (2) AFF SUzuki 2014 (2) AirAsia (2) BN@Beban Negara (2) Cina (2) Demo 311213 (2) Hudud (2) Kesultanan Melayu (2) MCA (2) Menteri BN Bodoh (2) PAP Laknattullah (2) Perkasa (2) Polis (2) Sabah (2) Ulama (2) Video Seks Anwar (2) prayforQZ8501 (2) #prayforQZ8501 (1) APCO (1) DYMM Agong (1) Dunia (1) IsraelvsGaza (1) Kafir Laknattullah (1) Kampus (1) Kartunis Celaka (1) Kemalangan Ngeri (1) Liwat 2.0 (1) MH17 (1) MH370 (1) MIC (1) Militan IS (1) Moral (1) Mustapa Mohamed (1) N.Sembilan (1) PAU 2016 (1) Pahang (1) Pendidikan (1) Perlis (1) PrayforGaza (1) RM-Dollar (1) Rosmah Perosak (1) Sarawak (1) Sayang Malaysia (1) Sejarah (1) Suruhanjaya Antara Agama (1) Tidakpadaonani (1) Tun Hussein Onn (1) Twitter (1) Wira (1) kesihatan (1) najibrazak (1)

Terkini di Blog Chedet (Tun Dr. Mahathir Mohamed)

Terkini Di Ceciter Seram

malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif