Ahad, 3 Julai 2011

Kami Tutup Blog Kami Jika Pembangkang Bertaubat!


Aku berhenti menulis blog ini jika pembangkang di dalam parlimen atau Adun hari ini benar-benar berjiwa pembangkang. 

Apa yang dapat kita lihat, pembangkang hari ini terutama yang diterajui oleh PAS, PKR dan DAP amat jauh dari ciri-ciri sebuah parti pembangkang yang sebenar. 

Kalaulah mereka itu menjadi pembangkang yang berhujah dan bertindak tidak membelakangkan perlembagaan serta menurut lunas-lunas agama pastinya blog ini sudah lama ditutup. Ini tidak, mereka mendahulukan kepentingan politik dari agama dan undang-undang. Apa yang menguntungkan mereka, dihalalkan walaupun ia mencabar undang-undang dan diharamkan oleh Islam. Paling teruk ada parti yang memperjudikan agama demi survival politik mereka dan sanggup mengkosmetikkan Islam selari dengan nafsu mereka. Rakyat jadi keliru. 

Kalaulah mereka ini menjadi pembangkang yang menghormati Islam sebagai agama rasmi, pastinya blog ini sudah tidak wujud lagi. Ini tidak ramai dikalangan pemimpin parti pembangkang bersifat seperti kafir harbi. Secara terang-terangan mereka menolak negara ini dijadikan negara Islam dan mereka begitu berani masuk campur di dalam urusan orang-orang Islam. Ayat-ayat AlQuran mereka persendakan dengan membaca dengan tajwid yang salah dan menafsirkan pula mengikut nafsu mereka sendiri. Paling celaka, orang Islam yang berstongkol dengan kafir harbi ini mengkosmetikkan hujahan agama bagi menghalalkan pencabulan itu.

Kalaulah mereka ini menjadi pembangkang yang menghormati hak istimewa orang Melayu dan Bumiputra, sudah lama blog ini aku tutup. Ini tidak, mereka dengan lantang  mendesak kerajaan mengkaji semula hak istimewa orang Melayu dan dengan beraninya menghapuskan hak itu di negeri-negeri yang mereka takluki. Mereka mempersoalkan apa yang sudah termaktub di dalam kontrak sosial. Tidakan menghalang orang-orang Melayu berniaga dan meruntuhkan kediaman mereka dilakukan mereka secara terang-terangan.

Kalaulah pembangkang hari ini menghormati istitusi masjid selaku rumah Allah, sudah pasti aku tidak menulis lagi. Ini tidak, rumah Allah dijadikan medan politik mereka. Ceramah mereka yang penuh dengan maki hamun dan fitnah bergema di corong speaker masjid. Paling malang, kafir-kafir harbi di kalangan pemimpin mereka boleh masuk ke ruang solat masjid tanpa adapun dikalangan mereka yang Islam membantah dan menegah. 

Taming Sari rela untuk jadi blogger tidak aktif jika pembangkang kita memiliki ketinggian peribadi dan kemuliaan perkerti. Ini tidak, ada pemimpin pembangkang lebih teruk sikapnya dari syaitan. Menjadikan nafsu seksnya satu keutamaan dan paling teruk ada juga dikalangan mereka yang gay. Masalah ini, cukup memualkan dan mahukah kita menjadikan mereka kerajaan pemerintah jika beginilah ciri peribadi mereka?

Blog ini sudah tidak berguna lagi jika pembangkang hari ini menegur kerajaan atas kesalahan mereka dan mengunakan saluran yang betul. Ini tidak yang betul pun mereka kata salah, dan jika yang dilakukan menguntungkan mereka walaupun salah, mereka senyap sahaja. Cara mereka meluahkan ketidakpuasan hati pula tidak betul dan sanggup memperjudikan keselamatan rakyat dan ketenteraman negara dengan melakukan demontrasi jalanan. Semuanya demi nafsu serakah masing-masing.

Apa yang penting adalah, kita semua berjuang bukan kerana menyokong kerajaan memerintah membuta tuli. Ini lebih kepada mahu semua rakyat sedar, kita perlu berjihad menentang puak-puak pelampau yang kini berada di dalam parti pembangkang. 

Taming Sari berjanji, jika penyakit seperti diatas dapat diatasi maka Taming Sari pasti, ramai blogger anti pembangkang akan menutup blog mereka.

Wallahhua'alam. 

 Penulis,

3 ulasan:

KERIS HITAM BERSEPUH EMAS berkata...

KAU DAH KENA RASUK KE TAMING SARI ?. KAU MARAH KAK SIAPA NI...... APA YANG KAU RAUNGKAN TUI TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN PEMBANGKANG TAPI SANGAT KENA PADA UMNO DAN KUNCU - KUNCUNYA. LAGI PUN KAU TUTUP KE KAU BUKA KE BLOG KE TAK ADA YANG NAK KISAHKAN. ADA PUN TAK APA, TAK ADA PUN TAK APA.... KEHKEHKEH.....

Tamingsari berkata...

HAHA... KAU LUPE KERIS BANGANG...

KALAU AKU TUTUP BLOG AKU, KO TAK BOLEH DAPATKAN KEBENARAN...

AGAMA PAS YANG KAU ANUTI SESAT..

MOGA CEPAT2 LAH KAU SEDAR DAN BERTAUBAT...

HAHAHAHA... DAH BERTAUBAT BGTAU... BLEH LE AKU TUTUP BLOG NIE...

abu idris berkata...

arrayah.info - Pemimpin Islam jangan jadi macam Orang Kafir tentang Syariat Islam

Recent Posts Widget

Tag

PAS Sesat (152) Anwar Al Juburi (91) Isu Semasa (77) Kelantan (69) PKR Reput (60) DAP Laknattullah (56) Pakatan Rakyat (54) Sukan (45) ilmu (45) DS Najib (31) Umno (31) Antarabangsa (28) BN (28) Galas (26) Nik Ajis (26) Selangor (26) Dasar Kerajaan (25) Ekonomi (25) P.Pinang (20) Seni Kreatif (20) Bersih 2.0 (19) Kematian (19) Jenayah (16) PRK DUN Tenang (16) Blogger Songsang (14) Ex-PKR (14) Pengkhianat (14) Tragedi Lahad Datu (14) Blogger Berjuang (13) Pendapat (13) Tun Mahadhir (12) Bajet 2011 (11) Penjawat Awam (10) Batu Sapi (9) Islam (9) Media Pembangkang (9) Banjir2014 (8) Korup@UMNO (8) Mahkamah (8) K.Lumpur (7) Kedah (7) Media Perdana (7) BTN (6) NajibMO1 (6) PDRM (6) PRU 13 (6) Rasis (6) bah2014 (6) Parlimen (5) Perak (5) Bencana (4) Demo 901 (4) Ketuanan Melayu (4) Mahasiwa (4) PRK DUN Merlimau (4) QZ8501 (4) SPR (4) Johor (3) Melaka (3) PRK DUN Kerdau (3) Perlembagaan (3) Tun Abdullah (3) AES (2) AFF SUzuki 2014 (2) AirAsia (2) BN@Beban Negara (2) Cina (2) Demo 311213 (2) Hudud (2) Kesultanan Melayu (2) MCA (2) Menteri BN Bodoh (2) PAP Laknattullah (2) Perkasa (2) Polis (2) Sabah (2) Ulama (2) Video Seks Anwar (2) prayforQZ8501 (2) #prayforQZ8501 (1) APCO (1) DYMM Agong (1) Dunia (1) IsraelvsGaza (1) Kafir Laknattullah (1) Kampus (1) Kartunis Celaka (1) Kemalangan Ngeri (1) Liwat 2.0 (1) MH17 (1) MH370 (1) MIC (1) Militan IS (1) Moral (1) Mustapa Mohamed (1) N.Sembilan (1) PAU 2016 (1) Pahang (1) Pendidikan (1) Perlis (1) PrayforGaza (1) RM-Dollar (1) Rosmah Perosak (1) Sarawak (1) Sayang Malaysia (1) Sejarah (1) Suruhanjaya Antara Agama (1) Tidakpadaonani (1) Tun Hussein Onn (1) Twitter (1) Wira (1) kesihatan (1) najibrazak (1)

Terkini di Blog Chedet (Tun Dr. Mahathir Mohamed)

Terkini Di Ceciter Seram

malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif