Ahad, 17 Mac 2013

Abby Lebih Berjasa Dari Tun M


Ustazah Abby ingat ko dah masuk PAS ko boleh kata sape saja?

Besar lagi jasa Tun M dari jasa ko yang langsung tak menyumbang kepada negara. Terkinjal kinjal menari dalam lagu manisnya senyuman mu.

Sejak ko masuk parti sesat tu meluat aku tengok muka ko. Aku yakin bukan aku saja tapi ramai lagi yang meluat.

Ko tahu wahai abby... bila pandangan manusia meluat dan benci melihat wajah kita tanda Allah jua benci melihat. Apatah lagi mahu memberi redhoNya. Kerana redho Allah tidak akan datang kepada orang yang menzalimi orang lain.

Abby Ababi dalam posting terbaru dalam tweeternya mempelekehkan kunjungan Tun M ke  Lahad Datu yang dikatakan hanya bergambar.

Tidak kah Abby buta melihat bagaimana pasukan keselamatan begitu teruja dan bersemangat untuk terus berkhidmat bagi menjaga kedaulatan negara? Tun M memberi ucapan semangat kepada mereka.

Malang... manusia busuk bernama Abby Ababi salah memilih tempat bertaubat. Itulah sebabnya dia makin disesatkan dengan budaya politik jijik ajaran sesat PAS.

Betul kata cikgu Non.... PAS akan dirosakkan oleh tangan yang tiada roh Islam.

PAS Bukan Islam
PKR Tidak Adil
DAP Sangat Rasis

Wallahhu'alam

Penulis,

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

abby bangang, jika TDM pi lahad datu hanya nak bergambar, hang pi la sana berperang. jangan kata kat orang, buat sendiri baru bagus. lagi pun TDM tu dah berusia, hang masih muda. jadi jangan dok cakap banyak, hang pi sana berperang dengan kiram. hang dah derma ka kat tabung pahlawan? mesti belum pasai hang tu kaki kedekut

Recent Posts Widget

Tag

PAS Sesat (152) Anwar Al Juburi (91) Isu Semasa (77) Kelantan (69) PKR Reput (60) DAP Laknattullah (56) Pakatan Rakyat (54) Sukan (45) ilmu (45) DS Najib (31) Umno (31) Antarabangsa (28) BN (28) Galas (26) Nik Ajis (26) Selangor (26) Dasar Kerajaan (25) Ekonomi (25) P.Pinang (20) Seni Kreatif (20) Bersih 2.0 (19) Kematian (19) Jenayah (16) PRK DUN Tenang (16) Blogger Songsang (14) Ex-PKR (14) Pengkhianat (14) Tragedi Lahad Datu (14) Blogger Berjuang (13) Pendapat (13) Tun Mahadhir (12) Bajet 2011 (11) Penjawat Awam (10) Batu Sapi (9) Islam (9) Media Pembangkang (9) Banjir2014 (8) Korup@UMNO (8) Mahkamah (8) K.Lumpur (7) Kedah (7) Media Perdana (7) BTN (6) NajibMO1 (6) PDRM (6) PRU 13 (6) Rasis (6) bah2014 (6) Parlimen (5) Perak (5) Bencana (4) Demo 901 (4) Ketuanan Melayu (4) Mahasiwa (4) PRK DUN Merlimau (4) QZ8501 (4) SPR (4) Johor (3) Melaka (3) PRK DUN Kerdau (3) Perlembagaan (3) Tun Abdullah (3) AES (2) AFF SUzuki 2014 (2) AirAsia (2) BN@Beban Negara (2) Cina (2) Demo 311213 (2) Hudud (2) Kesultanan Melayu (2) MCA (2) Menteri BN Bodoh (2) PAP Laknattullah (2) Perkasa (2) Polis (2) Sabah (2) Ulama (2) Video Seks Anwar (2) prayforQZ8501 (2) #prayforQZ8501 (1) APCO (1) DYMM Agong (1) Dunia (1) IsraelvsGaza (1) Kafir Laknattullah (1) Kampus (1) Kartunis Celaka (1) Kemalangan Ngeri (1) Liwat 2.0 (1) MH17 (1) MH370 (1) MIC (1) Militan IS (1) Moral (1) Mustapa Mohamed (1) N.Sembilan (1) PAU 2016 (1) Pahang (1) Pendidikan (1) Perlis (1) PrayforGaza (1) RM-Dollar (1) Rosmah Perosak (1) Sarawak (1) Sayang Malaysia (1) Sejarah (1) Suruhanjaya Antara Agama (1) Tidakpadaonani (1) Tun Hussein Onn (1) Twitter (1) Wira (1) kesihatan (1) najibrazak (1)

Terkini di Blog Chedet (Tun Dr. Mahathir Mohamed)

Terkini Di Ceciter Seram

malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif