Jumaat, 26 Disember 2014

Keperihatinan PM Kepada Mangsa Banjir Tak Semestinya Dengan Tenaga


Wang sudah disalurkan kepada negeri negeri yang terlibat banjir.
TPM sudah pun diarahkan mengetuai misi bantuan dan menyelamat mangsa-mangsa banjir melalui beberapa agensi hadapan.
Malah PM sendiri sentiasa mengemaskini laman FB dan Tweeter menasihati mangsa banjir agar berhati-hati dan menjaga diri masing-masing.

Tapi apakan daya,
Dek kerana termakan dengan nafsu serakah sesetengah pihak yang hanya di dalam hatinya segumpal darah busuk, maka situasi Najib kini pula dipertikaikan. Apakah kita mengerti, apa agenda negera yang dibawa PM yang kini sedang bersama Obama di Hawai? Gambar Najib bersama Obama dilihat begitu mesra sedang bermain golf. Bolehkah kita berfikiran positif dalam hal ini.

Di dalam hal banjir, orang no.2 negara kini ada dan bersedia memberi apa-apa bantuan kepada mangsa banjir malah, semua pemimpin diperingkat parlimen,dan negeri dilihat bersama dengan rakyat datang membantu memindahkan mangsa banjir. Di Perak contohnya, DYMM Sultan Perak sendiri pun prihatin dan turun padang memberi semangat kepada mangsa banjir.

Nak kata orang wahai penyokong PR,
Dikala rakyat Kajang sedang menanggung derita dengan masalah banjir kilat yang kerap berlaku, ahli parlimennya bersama suami merangkap ketua umum pakatan sibuk bercuti dan berhaneymoon di New Zealand. Apa kejadahnya di ke sana?

Jadi hentikanlah penyebaran fitnah yang membinasakan. Sama-samalah kita berdoa agar bencana yang menimpa disegerakan pengakhirannya oleh Allah S.W.T

PAS Perosak Agama dan Pemecah Bangsa
PKR Pemusnah Bangsa, Pencinta LGBT dan Pro Israel
DAP Amat Rasis, Anti Melayu dan Anti Islam

Wallahhu'alam

Penulis,

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...rakyat bertarung nyawa..banjir yg teruk sejak 10thn..ni la salah satu KELEMAHAN umno..kamu semua bodoh!!isu ini salah satu yg mnjadikan PERSEPSI RAKYAT buruk pada PM yg mmbawa kepada buruknya PARTI DAN KERAJAAN!!masalah pengurusan PERSEPSI la yg mnybbkn BN hampir tewas masa PRU 13!! xpa jilat la wahai blogger2 UMNO..RAKYAT DAH XPERCAYA!! NAJIB kini liabiliti UMNO!! APA YG NAK SIBUKKAN DGN OBAMA!! RAPAT SUNGGUH AH JIB GOR DGN MUSUH ISLAM NO.1!! BUTAKAH LAGI!! MH370 PELIK HILANG TAH KEMANA DIZAMAN YG DIKATAKAN CANGGIH!! OBAMA SMPI DTG MALAYSIA LA NAK PUJUK NAJIB PSL TPPA!! YG SIBUK NK JADI AGEN YAHUDI\AMERIKA NI PASAL APA?? TAHNIAH!! SUDAH TIBA MASA AH JIB GOR DITUNJUKKAN JALAN KELUAR SPT mana Pak lah yg bercuti ke Perth ketila johor mnghadapi banjir teruk dulu!! Insa Allah sejarah pasti berulang
!!

Tanpa Nama berkata...

Abis kau nak Najib buat apa dengan kau??
Nak suruh naib tangguk air banjir sampai kering.??

Dah kau jilat jubur nuar..pegi lah minta bantuan nuar...

Bangang...

Tanpa Nama berkata...

hahaha..apa jadah nak jilat jubo aljuburi!!adakah anda sedar trend pengundi kini berbeza dan mereka mudah mndngar hasutan pembangkang!!tulis la berjela2 pn dlm blog ni..ada rakyat kisah??gambar main golf yg keluar di washington post mnybabkan ramai orang berfikiran NEGATIF!!ni semua salah satu contoh PERSEPSI yg kita sendiri pn xbleh lawan..g la tnya mangsa banjir yg tau najib main golf ketika mereka bergadai nyawa..Obama juga batalkan perjumpaan dgn golf buddy dia masa Amerika dilanda taufan!!tapi Ah Jib Gor??WAJIB sgt ke jumpa OBAMA??PM malaysia pertama di ajak main golf??Apa Agenda Obama??Tun M xjilat dan sanjng Amerika pn kita hidup maju,aman dan gemilang!!UMNO kini sering mencari salah pembangkang dari CERMIN DIRI YG DAH TEMPANG!!UMNO BACUL TAK MACAM DULU2!!

Tanpa Nama berkata...

Woi...
aku nak tnya ko.. kalo dia ada pn.. apa dia boleh buat ??
Ko nak dia buat apa??
Apa busuk sngt hati kau ni..
Allah dah turun bala pn masih nak busuk hati...
Dia pegi luar negara bknnya sampai mengabai tnggjwb..
Kau jg family kau sudah..

Tanpa Nama berkata...

kau tanya apa dia boleh buat???jgn la badigol sgt ckp air banjir xkan surut klu PM ada..itu semua org tahu..xpayah tanya..yg dok sibuk dgn obama laknatullah tu pasal apa ketika banjir luar biasa??xnampak ke apa prmainan Amerika??xpikir ke washington post dok keluar gambar PM main golf utk timbulkan PERSEPSI rakyat Malaysia pada Najib??xnampak ke agenda luar biasa Obama sanggup bercuti krismas bersama Ah jib Gor??xnampak ke bola gantung yg digunakn pihak pembangkang tuk smash Najib!!heboh wassap n fb mengata najib!!Umno/bn boleh betulkan ke persepsi negatif ni??mmg la bala..ttp tindakan Ah jib gor tak kena pada tempat..xpela..korang betoikanlah PERSEPSI ni!!

Tanpa Nama berkata...

Persepsi ... persepsi...
Tu sebab nya org Melayu mcm kau ni mundur... letak otak tu dibawah nafsu. Kenapa kau nak fikir negatif ??? Kau tngk FB TS Nordin Kardi. Kau baca sebab musabab dia ke sana..
jgn jd rakyat yang busuk hati lah... jg saja keluarga kau. Tak perlu sibuk nak jg hal najib..

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif

Tag

PAS Sesat (152) Anwar Al Juburi (91) Isu Semasa (77) Kelantan (69) PKR Reput (60) DAP Laknattullah (56) Pakatan Rakyat (54) ilmu (47) Sukan (45) DS Najib (31) Umno (31) Antarabangsa (29) BN (28) Ekonomi (26) Galas (26) Nik Ajis (26) Selangor (26) Dasar Kerajaan (25) P.Pinang (20) Seni Kreatif (20) Bersih 2.0 (19) Kematian (19) Jenayah (16) PRK DUN Tenang (16) Blogger Songsang (14) Ex-PKR (14) Pendapat (14) Pengkhianat (14) Tragedi Lahad Datu (14) Blogger Berjuang (13) Tun Mahadhir (13) Bajet 2011 (11) Korup@UMNO (10) NajibMO1 (10) Penjawat Awam (10) Batu Sapi (9) Islam (9) Media Pembangkang (9) Banjir2014 (8) Mahkamah (8) K.Lumpur (7) Kedah (7) Media Perdana (7) BTN (6) PDRM (6) PRU 13 (6) Rasis (6) bah2014 (6) Bencana (5) Parlimen (5) Perak (5) TunMahadhir (5) Demo 901 (4) Ketuanan Melayu (4) Mahasiwa (4) PRK DUN Merlimau (4) QZ8501 (4) SPR (4) Johor (3) Melaka (3) PRK DUN Kerdau (3) Perlembagaan (3) Tun Abdullah (3) AES (2) AFF SUzuki 2014 (2) AirAsia (2) BN@Beban Negara (2) Cina (2) Demo 311213 (2) Hudud (2) Kesultanan Melayu (2) MCA (2) Menteri BN Bodoh (2) PAP Laknattullah (2) PAU 2016 (2) PRU14 (2) Perkasa (2) Polis (2) Pray4Rohingya (2) Sabah (2) Skandal1MDB (2) Ulama (2) Video Seks Anwar (2) prayforQZ8501 (2) #DAP (1) #prayforQZ8501 (1) 1MDB (1) APCO (1) DSHusni (1) DYMM Agong (1) Dunia (1) Indonesia (1) IsraelvsGaza (1) KJ (1) Kafir Laknattullah (1) Kampus (1) Kartunis Celaka (1) Kemalangan Ngeri (1) Kerakyatan (1) Liwat 2.0 (1) MAHA2016 (1) MH17 (1) MH370 (1) MIC (1) Militan IS (1) Moral (1) Mustapa Mohamed (1) Myanmar (1) N.Sembilan (1) Pahang (1) Pendidikan (1) Perkataanbaru (1) Perlis (1) Pray4Acheh (1) PrayforGaza (1) RM-Dollar (1) RafidahAziz (1) Rosmah Perosak (1) Sarawak (1) Sayang Malaysia (1) Sejarah (1) Suruhanjaya Antara Agama (1) Tidakpadaonani (1) Tun Hussein Onn (1) Twitter (1) Wira (1) YDPA (1) YDPAgongbaru (1) kesihatan (1) najibrazak (1) partibaru (1)