Sabtu, 27 November 2010

Kemana Menghilangnya Blogger Pengampu Perisik Rakyat?


Sekali sekala ada juga Taming Sari masuk ke blog pengampu Pakatan Rakyat ini iaitu Blog Perisik Rakyat. Taming Sari amat mengingati blogger ini kerana dia pernah memperkecilkan blog Empayar Melaya milik Taming Sari yang akhirnya terkubur disebabkan kekejaman mereka yang berstongkol dengan blogger ini menghack blog tersebut. Mereka telah mengflag blog Empayar Malaya sekaligus google telah membatalkan akaun Taming Sari. Tapi dia ingat Taming Sari sudah give up, biarlah bertatih semulapun dengan Blog Taming Sari ini, perjuangan tetap diteruskan.

Sudah hampir 1 bulan, blog ini tidak diupdate semenjak diadakan pemilihan PKR 2010 ini. Klik sini untuk ke blog tersebut di mana posting terakhir adalah pada 28 Oktober 2010. Sudah-lah blog pengampu ini tidak mengulas apa-apa berkaitan pemilihan yang menyeleweng. Penulisannya juga langsung tidak ilmiah malah lebih menghalalkan maki hamun dari fakta sebenar. Sekarang ini terus senyap.

Bukan apa pun Taming Sari bertanya khabar seperti ini. Ini kerana Taming Sari mengikut tindakan Nabi S.A.W bertanya khabar kepada seorang yahudi yang membaling najis ke atasnya selepas dia tidak lagi membaling najis kepadanya pada satu hari itu.  

Mungkin ada jawapan disebalik ketidakaktifan blogger ini dan mungkin dia juga sudah tergolong dari golongan mereka yang kecewa. Kepada blogger Perisik Rakyat, banyak-banyakkanlah bertaubat seperti mana yahudi yang membaling najis kepada nabi itu mengucapkan bertaubat serta mengakui kesilapannya dan paling manis dia telah mengucapkan khalimah Syahadah dihadapan Nabi sendiri.

Wallahhualam.

Penulis,

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

poji black metal ???hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif