Isnin, 15 November 2010

Nurul Izzah Klimaks Lagi !!

Sibuk melayari bahtera pemilihan PKR 2010 bersama Saifuddin Nasution dan Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP PKR), Nurul Izzah dikejutkan dengan kehadiran senarai calon pilihan papanya yang diedarkan oleh kumpulan pro Anwar love Azmin Ali di salah sebuah cabang di Selangor semalam.

Nurul Izzah yang terkenal dengan artikel "Papa Hebat" di dalam Sinar Harian baru-baru ini terus klimaks selepas dipermainkan oleh papanya sendiri. Dia bagaikan mahu menjerit disaat mengetahui adanya senarai nama itu yang tidak tertulis namanya. Nama Nurul Izzah Anwar pun tiada, nama Anwar Nurul Izzah pun tiada.

Dia sangkakan dengan memuji-muji tenaga kelakian papanya baru-baru ini, papanya bakal memilihnya bersama barisan kepimpinan baru. Rupa-rupanya papa hebatnya itu sedikit pun tidak terpedaya. Mana mungkin si papa sanggup membiarkan kedudukan anak emasnya Azmin Ali terancam jika anak kandungnya Nurul Izzah berada di dalam Majlis Pimpinan Pusat. Papa tahu Nurul Izzah tidak sukakan Azmin.

Seperti Zaid Ibrahim yang sudah kecundang, Nurul Izzah juga mungkin akan kecundang di dalam pelayaran ini selepas melihat senarai calon pilihan papa itu. 

Walaubagaimanapun dengan wajah berpeluh-peluh, dia yang masih tercungap-cungap kerana terklimaks melihat senarai nama itu masih meletakkan kepercayaan kepada pengundinya. Nurul Izzah yakin, wajahnya yang ayu itu bakal memberahikan ramai lagi pengundi untuk memilihnya. Pertaruhan ini-lah jalan terakhir untuk dia merebut kerusi Naib Presiden PKR biarpun pengundi yang hadir sedikit.

Dia yakin pengundi PKR yang sedia bodoh itu akan diperbodohkan lagi untuk memilihnya. 

Jika Nurul Izzah kalah di dalam pemilihan ini ada kemungkinan dia akan menuruti jejak Zaid kerana dia begitu bercita-cita untuk menduduki kerusi Naib Presiden. Hajatnya yang besar itu semakin samar apabila Papa hebatnya tidak merestuinya.

Kesian Nurul Izzah. Klimaks lagilah jawabya dia selepas ini. Inilah hakikatnya bertanding bersama kaki ampu dan kaki bohong di dalam Parti Kencing Rakyat (PKR).

Wallahhualam.

Penulis,

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nurul Klimaks, ah..oh yes..oh yes,..lagi, lagi, laaaaaaagi.... ohhhh yesssss......

aik... mana nama saya papa...

Tanpa Nama berkata...

Lirik Lagu Mabuk - Spider

Sepuluh sembilan
Katamu satu pun tak boleh pakai
Sepuluh sembilan
Janjimu satu pun tak boleh pegang

Dunia dan apa isinya
Hanya kau punya
Segala-gala kau dah ada
Tak cukup kau masih minta tambah

Mabuk bukan mabuk
Mabuk nama mabuk cinta mabuk kuasa

Sepuluh sembilan
Bertemu tak satu bukan khayal
Sepuluh dan sembilan
Putihmu tak satu bukan sihir

Rembulan dan sinar cahaya
Pada yang kau puja
Hanyalah serpihan
Bongkah melayang di angkasa

Rembulan dan sinar cahaya
Hanyalah serpihan
Bongkah melayang di angkasa

http://www.youtube.com/watch?v=rRX9OKmyrE8&feature=related

lebih kurang cam nie laa depa nie

Cg Pian berkata...

mohon dilink kan blog saya
http://helangbuana.blogspot.com/

cermin2mirror berkata...

Nurul klimaks..ahhhhhhh
Biasala TS..Dulu papa dia nak perkuatkan jentera PKR..Guna anak yang cun melecun tu..pemuda yang hati tertutup,terbuka la nak sokong PKR..
Sekarang ni..PKR dah jauh merantau,ramai pak turut dah,nurul dah tak perlu lagi!!!!
kalau pun Nurul ada,kan susah anwar nak peluk peluk azmin..
Itulah cara nak suruh anak dudok jauh jauh..
Tolong link C2M dengan TS..plssss..nice blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif