Sabtu, 11 Disember 2010

Artis Malaysia Hina Pakaian Muslimah Dan Merancakkan Kempen Pembangkang


Senjata ampuh pembangkang diperkukuhkan lagi. 

Yang selalu mereka perhujahkan ialah berkaitan dengan orang UMNO yang gagal menutup aurat termasuk dua wanita dibawah ini walaupun di dalam majlis keagamaan.

Hujahan apa yang kita hendak kita pertahankan selepas melihat dua gambar yang dipaparkan ini. 


Di dalam soal membaca kalam Allah adabnya seseorang itu perlu menutup aurat. Adakah kedua-dua wanita berpengaruh ini telah menutup aurat? Pembaca jawablah sendiri.


Paling malang, anda lihatlah gelagat artis Malaysia ini di dalam sebuah program Astro "Oh Yeah". Tidak perlulah  diperkenalkan kerana semua orang tahu siapa dia ni. Niatnya hanya untuk berhibur, tetapi tidak kena pada tempatnya.

Bercakap ikut sedap mulut. Tanpa memikirkan adakah tindakannya itu menyingung atau tidak perasaan orang-orang Islam terutamanya golongan muslimah. 

Maka makin sedaplah pembangkang menambah rencah dalam menyerang kerajaan.

Alahai.....

Wallahhualam.

Penulis,

1 ulasan:

usin berkata...

aku kenal sgt pompuan yg mulut celupar tu. eleh, budak kg je.. org raub, phg. kot mak & adik bradik pompuan dia x tutup aurat kot. bingai ngalahka org x skolah. pedulikkanlah.. bab jaga aurat tu mmg kelemahan utama umno. langsung x pandang serius. konon org umno ni xnak hipokrit. bertudung bukan utk menunjuk2. kepala hotak apa, apa kena mengena dgn menunjuk2? kan menutup aurat itu dah jatuh wajib bg perempuan / lelaki muslim yg dah akhil baligh. xkan benda mcm tupun nk kena ajar? benda2 mcm ni dorang anggap benda kecil je implikasinya, tp sbnrnya umpama beri bola tanggung pd pihak lawan. amacam PM, boleh bg tazkirah sikit pd org rumah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif