Khamis, 9 Disember 2010

Bukti Mahasiswa Unisel Yang Bahalul !!


Hancur... Hancur..... Hancur Syabas !!

Hidup.... Hidup..... Mahasiswa !!

Taming Sari rela, mahasiswa ini dihancurkan dari menghancurkan Syabas yang sudah banyak berjasa kepada rakyat Selangor, K.Lumpur dan Putrajaya. Mahasiswa beginilah bakal mengisi jumlah penganguran kerana aktiviti kokurikulum yang bakal ditanya bakal majikan di dalam interview nanti adalah menyertai Demo Air anjuran Pakatan Haram Penipu Rakyat.



Selepas anda tengok video ini, anda bacalah artikel yang Taming Sari postkan berkisar mengenai sahabat blogger Taming Sari, AIDC mewawancara Orang Kuat Syabas bagi menjelaskan isu air ini. Baca sini.

Lihatlah betapa bahalulnya mahasiswa dari Unisel ini kerana mereka sepatutnya mengunakan kesempatan di universiti untuk belajar dan bukannya kurang ajar seperti yang dipaparkan di dalam video di atas.

Apakah mereka tahu cerita sebenarnya sehingga sanggup melaungkan hancur Syabas? Beginikah mahasiswa yang hendak kita lahirkan seterusnya menjadi graduan yang bakal masuk ke alam pekerjaan? Tidak menyelidik terlebih dahulu dan terus menghentam membuta tuli. Apa yang boleh menghidupkan mereka seperti mana yang mereka laungkan itu? Dengan menyokong si Anwar kaki liwat itu? Anwar dan Pakatan Rakyat haprak ini sikit pun tidak akan berada di belakang kamu semua.

Taming Sari rasanya elok jika pihak rektor Universiti tidak mahu mengambil tindakkan ke atas mereka ini, biarlah pihak bakal-bakal majikan mereka nanti, targetlah muka sorang-sorang pendemo ini dan jangan diterima mereka berkerja di organisasi anda kelak. Ini kerana mereka semua berjiwa pembangkang malah pembangkang yang membuta tuli serta mereka ini juga tidak ubah seperti lembu dicucuk hidung oleh pemimpin pembangkang. Pastinya, syarikat pertama yang menyahut seruan ini adalah Syabas sendiri. Dikala itu baru mereka tahu langit tinggi rendah.

Hidup.... Hidup... Hidup Syabas...

Hancur.... Hancur..... mahasiswa Unisel pro anwar !!

Wallahhualam.

Penulis,

4 ulasan:

Wake UP! berkata...

Kalau tak bahlol, takkan jadi balaci Pakatan Rasuah dan Anwar Al Jub.

Hahn berkata...

Ini universiti kelas berapa? Budak budak yang tinggal serdak masuk sini lah. Entah entah ada duit boleh masuk.

Dah orang tau yang masuk sini tak lah sepintar yang belajar di luar negeri dan universiti ternama kerajaan.

Lagi dia nak tunjuk bahawa memang Unisel ni memang kem budak budak bangang yang entah tak laku pun pergi maktab perguruan.

Ni pelajaran untuk mahasiswa bahalol Unisel. Unisel itu adik adik semua adalah binantang satu sel seperti Amoeba. Menatang ini ni tak da otak dan tak da jantina.

Bab tak da otak budak Unisel pegang bab tak da jantina boss korang Anwar tu pegang. Apa pun boleh.

Tanpa Nama berkata...

kenapa la pelajar2 skrg ni suka buang masa dgn demontrasi2 mcm ni..alasan mereka,ini adalah bukti mahasiswa yg cakna pd isu semasa..cakna pekebenda nye la kalu samapai memperjudikan masa depan sendiri..jgn menyalah gunakan ayat utk kepentingn diri sendiri..alahai anak muda skrg ni..ape nk jadi la..agajnya bile dh susah nk dpt kerja n manganggur, barula menyesal..tp sume tu dh terlambat..

Tanpa Nama berkata...

suka apb dlm blog ni ada perkatan2 ttg Islam tp yg menyedihkan x mcm Islam pun apb menggunakan perkataan2 yg x elok selain gmbr2 yg diedit mnjd tdk senonoh,ingat Islam x ajar kita mcm tu.ape gune nk tegak ISLAM tp dri sndiri x nmpak mcm ISLAM YG SEBENAR? RASULULLAH SAW TARIK ORG MELALUI AKHLAK YG MULIA,SO TIRU2-TIRU LA YE.ada gak jnguk laman web org Pas,bhs yg digunakan lbih baik dn melambangkan keperibadian Islam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif