Jumaat, 24 Disember 2010

Bukti PAS Sebuah Parti Samseng dan Penganas !!

Beginilah politik PAS hasut penyokongnya untuk menganas !!

Pendedahan yang dilakukan oleh blogger pro kerajaan dan beberapa lagi portal anti pembangkang mengenai kes ADUN Selising dari PAS, Kelantan yang berzina di gerabak keretapi kini semakin hangat. Pihak tertuduh khabarnya sudah menafikan perkara ini namun, mereka yang lantang mendedahkan perkara ini terus berani membongkarkan kemungkaran pemimpin PAS yang berselindung di sebalik kopiah putih mereka.

Taming Sari terus terang tidak mahu mengambil port dalam mengulas isu itu kerana tuduhan Zina kepada seseorang tanpa saksi yang tepat adalah sangat berat dosanya. 

Apa yang Taming Sari terkilan disebalik penafian perlaku, berlaku perkara yang tidak diingini kepada Ustaz Saidi, dikatakan salah seorang saksi pertuduhan zina kepada ADUN Tersebut. Anda saksikan gambar dibawah dimana, Ustaz Saidi mendakwa dilanggar dari arah tepi sebelah pemandu oleh salah sebuah kereta jenis TOYOTA  AVANZA yang tidak dikenalinya. Selain itu, beliau turut diserang oleh tiga orang lelaki yang tidak dikenali dengan parang dan bernasib baik beliau dapat mengelak. Cerita lanjut ada di dalam blog Papa Gomo.

Gambar Ustaz Saidi bersama keretanya yang remuk dilanggar.

Menurut Papa Gomo:
Kemalangan ini berlaku di jalan Dalam Rhu sekitar jam lebih kurang 11.15 pagi yang mana waktu kejadian Ustaz Saidi dalam perjalanan untuk ke rumah rakan nya. Dalam perjalanan itu Ustaz Saidi ada terlihat sebuah Toyota Avanza yang mengekori beliau namun tidak di endahkan sangat memandangkan sejak pendedahan Isu Adun Selising yang di tangkap dalam Koch Kereta Api dengan seorang Wanita Isteri Orang itu beliau memang menjangka kan akan di ekori. 
Dalam perjalanan ke rumah rakan nya itu Ustaz Saidi membuat satu pusingan di sebuah simpang jalan dalam Rhu dan secara Tiba tiba Motokar Avanza yang mengekori beliau telah Melanggar dengan kuat di bahagian hadapan Sisi kanan tempat pemanduaan.
Pelanggaran itu menyebabkan hentakkan kuat di kepala Ustaz Saidi dan tidak sedarkan diri. Ustaz Saidi kembali sedar di Hospital dan apabila pulang ke lokasi kejadian di lihat kenderaan nya sedemikian rupa.
Dan memang ianya terbukti apabila semalam jam lebih kurang 11.30 malam Ustaz Saidi telah di Serang dengan menggunakan Parang dan Kapak di halaman rumah nya sendiri oleh 3 lelaki yang tidak di kenali.
Jam lebih kurang 11.30 malam yang mana waktu itu keadaan di lokasi rumah beliau adalah Gelap tampa di cerahi lampu jalan,Ustaz Saidi pulang ke rumah beliau dengan menaiki motosikal dan apabila sampai di rumahnya maka ustaz Saidi terus menuju ke pintu dapur bagi masuk ke rumah. Pada waktu itu juga Isteri dan anak anak beliau telah pun tidor.
Apabila beliau membuka pintu secara tiba tiba 2 orang lelaki melulu ke arahnya dan menghayunkan parang dan kapak. Ustaz Saidi berjaya mengelak namun libasan parang mengenai tangannya dan mendapat kecederaan.
Dalam keadaan yang gelap itu juga muncul seorang lelai laki dan turut sama menghayunkan Parang ke arah Ustaz Saidi dan mengenai belakang badannya. Namun jaket yang di pakai beliau menjadi penyelamat apabila belakang beliau hanya mendapat sedikit kecederaan.
Dalam tempoh lebih kurang 3 minit apabila ketiga tiga penyerang itu tidak berjaya memBUNUH ustaz Saidi maka mereka kemudiannya lari dan masuk ke dalam sebuah motokar dan beredar dari rumah Ustaz Saidi. 2 lelaki memakai seluar jenas manakala seorang lagi memakai KAIN PELEKAT.
Syukur sekali lagi Ustaz Saidi selamat dari cubaan Menghapuskannya. Saksi yang menangkap Adun PAS Selising di dalam Koch Kereta Api.
Laporan Polis telah di buat dan di harapkan pihak polis dapat mencari si pelaku dalam kejadian ini malah perlindungan keselamatan wajar di pertingkatkan ke atas Ustaz Saidi ini memandangkan sudah 2 kali cubaan membunuh dirinya di lakukan dalam hanya masa 3 hari.

Amat menyedihkan kerana jika benar tertuduh tidak bersalah, mengapa dia sanggup melakukan perkara keji ini kepada saksi? Dakwalah di mahkamah atau menyaman semua blogger-blogger yang menuduhnya.

Jelaslah betapa buruknya perangai pemimpin PAS yang kononnya memperjuangkan Islam. Islam hanya dipergunakan demi survival politik bukan panduan hidup.

Malang sungguh kerana penyokong mereka masih diperbodohkan.

Wallahhualam.

Penulis,

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tangkap je puak puak yang fikir depa handal sangat dan hantarkan depa ke palestin, Tengok depa buat jihad disana atau terkencing dalam seluaq.

Tanpa Nama berkata...

Datuk Mahfuz tu masa di Sek Men Tunku Abdul Malik Alor Setar memang samseng sekolah kena rotan dengan guru besar 2 kali , Sapa yang mbelajar di sekolah tu tau la . Sebab tu dia ajak ahli pas jadi samseng pasai dia memang kaki samseng dari dulu lagi. Dia pebodoh habis orang Kedah. Orang Pokok Sena kena tau sapa dia Mahfuz.

usin berkata...

kalau ada kes, bawaklah ke mahkamah. asyik dakwa dakwi luar mahkamah tak habis2. yang kena tuduhpun mcm x brani lawan kt mahkamah. kalau betul lu tak buat, saman la kt mahkamah, habis cerita. kalau betul nk saman gomo, saman je la. tp yg pelik nk saman gomo knp, gomo yg tangkap ke @ ust saidi?

Keris Hitam Bersepuh emas berkata...

ALONG YANG PUNYA KERJA KOK.. MANALAH TAHU USTAZ SAIDI NI BERHUTANG DENGAN ALONG. AKU TEKA AJE BUKANNYA FITNAH. KEH..KEH..KEH. INGATLAH SAUDARA KITA DIPERTANGGUNGJAWABKAN TERHADAP APA YANG KITA TULIS DIAKHIRAT KELAK. HIDUP KITA BUKANNYA LAMA PUN.HENTI-HENTIKANLAH BUAT KERJA BODOH NI.

Tanpa Nama berkata...

Saya datang dari keluarga majority PAS.Ayah dan Ibu saya fanatik PAS.Semenjak kecil saya tidak terpikat dengan gaya PAS.Hingga ke hari ini saya langsung tidak tertarik dengan pengikut2 bodoh PAS yang taksub.Saya melanjutkan pelajaran di sekolah Inggeris.Orang2 kampung kata saya kafir.Inilah mentality orang PAS.Saya berjaya di dalam pelajaran.Cousin2 saya sekolah agama atau pondok.Semuanya PAS.Perangai mengalahkan mat saleh.
Bila bercakap mmg lantang sebab di ajar bersyarah.Otak kosong.Pasal agama pun tak seberapa.Pakai kepiah putih,janggut panjang,gigi kuning,bercakap dan ketawa terbahak2 mengikut IBLIS..Tak langsung mencirikan ISLAM yg di ajar nabi.
Pasal ekonomi..habuk pun tak tau..
Pasal menyalak number satu..
macam2 lagi la..malas nak amik pot..

Tamingsari berkata...

Tahniah Anon 1.15,

komen yg menarik dan jujur!! bukan macam keris hitam bersepuh emas, asyik dengan komen nak suruh kita stop attack member2 PAS dia tu...

Mendedahkan kemungkaran PAS, kefasikan PKR dan kekafiran DAP adalah jihad sekarang nie!!

Allahhuakhbar!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif