Khamis, 2 Disember 2010

Fitnah Haprakdaily dan Mahfuz Kepada Presiden dan Timbalan Presiden UMNO


Diminta mengulas penanguhan pemilihan UMNO yang diumumkan Presiden UMNO, DS Najib Tun Razak, Mahfuz Omar yang terkenal dengan jolokan Mr. Bean dikalangan Blogger Mesra Kerajaan berdasarkan kebodohannya di dalam setiap hujahannya yang lebih menabur fitnah dari fakta sebenar seperti yang dicatat di dalam Haprakdaily :
"Ini menunjukkan Umno masih alami krisis kepimpinan dalaman.
"Najib merasakan dia sendiri tidak ada jaminan akan kekal Presiden Umno," kata Mahfuz kepada Harakahdaily hari ini.
Ditanya apa asas dakwaan itu, beliau berkata Najib sekarang merasakan wujudnya ancaman dari timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin.
Muhyiddin katanya dilihat 'lebih Melayu' lebih-lebih lagi beliau turut menyokong perjuang Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) berbanding Najib.
Pendirian dan imej timbalan presiden Umno itu juga jelasnya dilihat lebih 'serasi' oleh ahli Umno untuk mengetuai parti itu.

Bagi Taming Sari, ini adalah satu kenyataan yang berniat jahat kerana mengaitkan pengumuman itu dengan tuduhan kononnya ada perselisihan antara Presiden dan Timbalan Presiden UMNO serta kecenderungan ahli UMNO kepada TS Muhyiddin sehingga DS Najib takut, jawatan Presiden tidak dapat dipertahankannya lagi.

Lihatlah wahai pembaca sekalian, betapa busuknya hati si Mahfuz Omar ini. Dia sendiri tidak mengerti dan memahami kehendak UMNO dengan senangnya menabur fitnah sedemikian dan dia sengaja menempah dosa kerana cuba melagakan Presiden dan Timbalan Presiden UMNO.

Mahfuz yang bodoh ini sebenarnya buta kerana krisis kepimpinan sebenarnya secara terang berlaku di dalam Parti Kencing Rakyat (PKR) yang meng"tongsampah"kan demokrasi serta menghalalkan kronisma dan akhirnya MPP-nya adalah mereka yang bukan dipilih oleh majoriti ahlinya. Bukankah krisis kepimpinan dalam PKR adalah contoh terbaik untuk Mahfuz ulas tanpa perlu mengulas berkenaan orang lain sambil menampakkan kebodohan sendiri.

Mahfuz bean ini memang contoh seorang wakil rakyat PAS yang terkebelakang dan kata-katanya memang paling tidak boleh dipercayai setaraf dengan kebodohan dan kejelikan Ketua Penerangan PAS Pusat, Idris Ahmad.

Wallahhualam.

Penulis,



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Si mampus omar nie memang babi bukan manusia kot, apa aje semua nak di sondol. bila dalam ceramah terjerit terlolong dah macam anjing la plak. la ni anjing pun dah cerdik dah mahu berkawan ngan kucing, tapi si mampus babi nie dah ambil alih kerja anjing agaknya. pantang nampak orang umno, nampak je menyalak dari dulu sampai sekarang tu jer yang binatang nie tau nyalak nyalak nyalak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif