Ahad, 5 Disember 2010

Ini Pulak Video Anjing Kebasahan !! Papanya Konon Kesal

Hari Ahad, hari yang indah, dicemari keganasan puak-puak Pakatan Rakyat.





Ada ke tidak orang Penang dengan Kedah agaknya dalam Demo anjing-anjing Pakatan Haram ini?

Kalau ada sememangnya mereka ini lebih bodoh kerana di negeri mereka kerajaan Pakatan Haram dah mengkhianati amanah rakyat dengan menaikkan tarif air.


Papa bagi memo, 48 anak anjing sudah ditahan polis. Kononnya papa kesal dengan tindakan polis itu. Lu pikir lu punya kesal sahaja Khalid gagap? Orang ramai lagi kesal dengan kau buat sebab dah huru-harakan bandar KL hari ini. Polis lagi kesal kerana menyusahkan mereka. 

Kesian aku tengok mereka yang sempit fikiran ini, Parti Margal Sakti dah bertaubat dan bersama-sama dalam konvesyen BN dan bersama BN dalam program transformasi, Pakatan Sibuk dengan wang yang diambil Syabas untuk tabung budi demi rakyat. Mana yang salahnya siapa pun tidak tahu. 

Betapa sempitnya pemikiran mereka yang berada di dalam demostrasi ini.

Kesian polis, banyak lagi benda lain yang nak dibuat, terpaksa pula memandikan anjing-anjing Pakatan yang mengila babi ini.

Wallahhualam.

Penulis,

3 ulasan:

adf55650 berkata...

Depe dah sapu air di Kelantan, Kedah dan P.Pinang. Balak dah gondol, pasir dah berlubang sana sini. Sekarang Selangor pulak nak ambil alih air.
Yang jadi barua menjerit sana sini hanyalah Melayu yang tak sedar diri. Dijadikan alat semata-mata.

Brother_Borak berkata...

PKR mempolitikkan isu air dengan menipu rakyat. Syabas tidak ada hak untuk menaikkan air keran telah melanggar perjanjian. Tanya Khir Toyo, dia dah maklumkan perkara sebenar. Rakyat S'gor tidak perlu takut dan terpengaruh dengan tipu helah PKR. Pakai baju merah dah macam Thailand lah pulak. Knp Kedah, Kelantan dan P. Pinang naik harga air boleh plak. TAk ada demo pun sana sini.

usin berkata...

sibodoh khalid gagap ni lansung tak tau dia dh dijadikan anjing oleh dap. maka disuruhnya khalid berdemo pd hari jumaat, dpn masjid negara. semua melayu pegi. dah la gagap, rabun pulak tu. langsung x perasan ke sikhalid ni xde sorang muka cina ikut serta? sbnrnya dap nak sgt sikhalid ni kena tangkap krn buat demo xde permit. org selangor dah ramai tahu syabas xde hak nk naikkan tarif air krn syabas dh melanggar syarat. sibaju merah ni je yg bodoh krn malas cari maklumat. seronok pulak tu dibodoh2kan oleh dap. kalau ada org kedah & penang masa demnstrasi tu lagi bagus, menyerlahkan kebodohannya pada tahap maksima...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif