Isnin, 6 Disember 2010

Video Sikap Kurang Ajar Tressa Kok Di Masjid Negara


Terima kasih Panglima Perang Cyber atas pendedahan ini.


Kasihan Taming Sari lihat lelaki yang jaga masjid tu kerana penat melayan kerenah Tressa Kok (Pengerusi DAP Selangor yang baru dilantik) dengan kawannya yang tidak menghormati Masjid sedangkan dikala itu baru sahaja selesai Azan Zohor berkumandang.

Dia segaja tidak sedar, bahawa umat Islam hendak menunaikan solat ketika itu dan masjid bukannya tempat boleh lepak-lepak. Sudahlah tidak mahu menghormati masjid, mereka tidak mahu memakai baju yang disediakan bagi pelawat untuk menutup aurat.

Dia buat masjid macam kelab dangdut ke? boleh masuk sesuka hati. Begini ke cara pemimpin Pakatan Haram menghormati Islam. Apabila orang tegur dia melawan pula.

Beginikah pemimpin yang orang Islam dan Melayu harapkan untuk menjaga orang Islam dan menjaga kebajikan orang Islam? Menghormati masjid pun gagal.

Pembaca wajib mengutuk sekerasnya tindakan pemimpin DAP Laknat ini.

Selepas mereka yang berbaju merah ini menghuru-harakan masjid, mereka menghuru-harakan bandar KL pula dengan sikap kurang ajar, ganas dan degil.

Kepemimpinan apakah yang diajar oleh Pakatan Haram kepada rakyat ini? Yang peliknya masih ada yang buta hati dan buta kayu.

Wallahhualam

Penulis,

6 ulasan:

kah kah kah...ketuanan BANI MELAYU ni lagi HEBAT dari KETUANAN ISLAM...kah kah kah berkata...

kah kah kah...sebelum nak tegur orang lain lebih BAIK tegur diri sendiri...kah kah kah

bik mama bawa geng lagi masuk masjid bagi TAZKIRAH...kah kah kah

semua dah tentu MELAYU ISLAM...ada yang tak pakai tudung, ada yang berselendang, ada jugak yang tak pakai tudung dengan seluar JEANS...kah kah kah

jangan LUPA...surau sekolah JADI tempat MEKAP masa program JUARA RAKYAT...kah kah kah

TAMING SARI ni mesti BANI MELAYU kan??? kah kah kah

Tamingsari berkata...

Terima kasih komen bodoh dari anon pakatan haram ini....

Aku rasa seekor keldai pun pandai lagi dari pengkomen di atas...

hang jebat berkata...

aku kalau sampai islam di hina ..tak leh tahan dah...

Tanpa Nama berkata...

TS,
macamtulah jadiknya bila wujudnya baghal melayu. itu ajaran agama pis. bukan susah pun.. minta tlg hormat sket. undang2 pihak masjid dah la taknak ikut.. mcmtulah prangai komunis

Tamingsari berkata...

Ya... Benda nie mana boleh dikompromi...

Bebal sungguh orang Islam yang masih bersama dengan mereka-mereka ini.

Tanpa Nama berkata...

Taming Sari, hang tok sah dok metekak dengan puak pakatan haram tuuhh... lanyak jeeer.. puak niii..

Anak haram punya pakatan. Dah lah depa tak hormat Mesjid. Azan dok bergema pun depa smacaaaaam jeerr.. Cina babi trssakok tuuhhh... dok bgaduh apaaa... dengn skuriti mesjid negara?. DIA INGAT KAT SITU TOKONG CINA KA...?

ISA, TANGKAP JEEERRR BADRUL AMIN TUUUHHH...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif