Ahad, 13 Februari 2011

Nurul Izzah Belum Sempat Klimaks Tersungkur Disembur Nong Chik !


Malang sungguh jika anak Anwar ini terus diangkat menjadi pemimpin. Persis bapanya yang suka sondol tak bertempat, Nurul Izzah pula suka mencari salah kerajaan pusat mengikut citarasanya sendiri tanpa dia sendiri mengkaji punca dan permasalahan itu. Ia tiada niat lain semata menunjuk-nunjuk kepada rakyat bahawa dialah heroin yang ikhlas memperjuangkan nasib rakyat. Hakikatnya haprak!!

Anda boleh baca tuduhan Nurul Izzah ini di sini. Dan jawapan Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar itu di sini.

Dalam isu berkaitan jenjantas berhawa dingin yang menghubungkan KLCC dengan Hotel Impinana KLCC sejauh 153 meter itu, Nurul Izzah yang gembira dengan pembinaannya tetap berhati busuk membidas kosnya yang menelan belanja RM10 Juta. Nurul juga menyoal, adakah projek ini turut melibatkan syarikat GLC dan adakah ia dilakukan dengan tender terbuka?

Katanya : HABISLAH WANG RAKYAT DILABURKAN KEPADA PERKARA YANG TIDAK BERFAEDAH! DAH JELAS KERAJAAN HANYA MENGUTAMAKAN KRONI DALAM MENJALANKAN PROJEK YANG BESAR INI.

Inilah tuduhan busuk oleh anak Anwar ini kepada kerajaan pusat. Hari ini Menteri Wilayah bangkit menerangkan bahawa projek itu tidak mengunakan peruntukan kerajaan sebaliknya dibiayai sepenuhnya oleh Petronas. Menteri juga menafikan bahawa beliau terbabit dalam pemilihan tender kerana semua proses itu dilakukan sepenuhnya oleh KLCC Holding. 

Jadi dosa fitnah buta-buta sahaja dapat kepada anak Anwar yang digelar Puteri Reformasi Taik Kucing ini.

Penulis,

4 ulasan:

Hahn berkata...

Dia tahu apa bapa dia buat dari kecil lagi sampai kini. Dia ingatkan apa yang kotor Nuar buat semasa dalam kerajaan itu adalah tradisi kerajaan.

Dia tidak tahu bahawa bapak dia la kepala hantu rasuah makan duit terbesar selama kerajaan dari Perikatan sampai BN.Mungkin dia pernah lihat.

Berasaskan apa yang di lihat dan dari perasaan pergerakan darah dagingnya yang makan duit duit itu Nurulizzah berpendapat permainan busuk itu pasti akan di mainkan lagi.

Nurulizzah, hanya bapa kamu saja yang buat perkara itu dalam skel yang mega. Tiada orang lain seberani itu melacurkan negara sendiri. Walau pun bila bab fizikal bapak kau bacul misal mencari perlindungan di kedutaan Turki. Mat lembut biasa la.

Tanpa Nama berkata...

membesar dgn duit rasuah, patut la dah besar jadi bongkak. bayangkan bapak dia pecah teruna dgn sukma lepas tu baru main dgn jijah. malang sungguh.

Tanpa Nama berkata...

Kalau dia pegang teraju Bandar Raya,sama juga kot.Tah tah lagi mahal.
Dato Bandar..Tolong kurangkan sikit bagi dia puas hati..
Tapi jangan kurang sampai the stregth of that bridge that can cause failure pulak..PKR nanti cakap kata rasuah jugak..
Buat mahal pun marah,buat murah2 pun marah.
Jangan lupa buat tali untuk dia orang bergayut dari bangunan ke bangunan ok Dato Bandar..
Puak puak ni nak bergayut macam beruk..Yang tu bagi kat depa..

Tanpa Nama berkata...

Dia tak de keje lain, hingge dok kelebek lubang tu je...Kalau nak cari fasal pun carilah cerita macam scorpian tak leh selam...barulah seronok atau macan kapal perang pakai layar..kan elok ceritenye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif