Sabtu, 5 Mac 2011

Orang UMNO Bukannya Bagus Sangat!

Contoh pemimpin UMNO yang goblok dan perasan bagus. Namanya Adnan Seman. 
Taklah popular mana tetapi bercakap macam dialah pejuang terhebat abad ini. Poraah!

Ramai blogger baru wujud yang mengutuk dan mencaci maki pembangkang hanya kerana mereka sebenarnya sudah tidak tahan dengan permainan kotor politik Pakatan Rakyat. Disebabkan tiada platform lain untuk mendedahkan semua ini maka mereka bertindak membina sebuah blog dan sama-sama dengan barisan blooger lama mendedahkan kepincangan pembangkang.

Taming Sari amat pasti, ramai dikalangan blogger pro kerajaan yang wujud hari ini langsung tidak diketahui empunya oleh pemimpin mahupun ahli UMNO sendiri. Biarpun blogger itu sealiran menentang pembangkang belum tentu dalam ramai-ramai mereka turut menjadi kuda tunggangan kerajaan, dibayar dan mengikut sahaja telunjuk kerajaan terutamanya UMNO.  

Sumbangan blogger pro kerajaan kepada dunia cyber dalam menyerang pembangkang seharusnya tidak dipertikaikan kerana dunia bloggerlah yang pernah menjadi senjata ampuh pembangkang menjatuhkan kerajaan BN semasa PRU ke-12 tahun 2008. Dek kerana itulah, ramai yang bangun membina senjata baru yang lebih ampuh serta membentuk kumpulan blogger yang akhirnya kini semakin diterima di alam cyber. Sudah pastilah sasaran utamannya kepada golongan muda. 

Malang sungguh kerana sehingga hari ini ada dikalangan pemimpin UMNO samaada diperingkat tertinggi atau cabuk, masih tidak sedar hakikat ini. Mereka sangkakan blogger yang sedang berjuang di alam cyber itu tidak penting dan dengan hanya ceramah yang mereka (Pemimpin UMNO) adakan semasa berkempen sudah cukup untuk mematangkan pengundi. Ini lah fahaman bodoh yang harus dikikis kerana jika ia terus dipegang maka UMNO sengaja melancarkan perang kepada blogger anti pembangkang. 

Wahai pemimpin UMNO yang goblok dan bahalul, sebelum kamu hendak bercakap apa-apa isu di dalam ceramah kamu, sebahagian besar dari hadirin yang hadir sudah pun mengetahui isu itu kerana pembacaan mereka di alam cyber. Malahan ada diantara hujahan blogger lebih mantap dari hujahan kosong kamu yang tidak tepat dan ada kalanya menipu. Kamu sendiri pun mencari maklumat terbaru itu dialam cyber dan di blog-blog. Tidak perlulah berlagak sombong dan merendahkan-rendahkan sumbangan blogger.

Apa bezanya kamu dengan blogger adalah kamu dibayar oleh parti atas setiap sumbangan kamu dan blogger ramai yang tidak dibayar semata bejuang demi alif baa dan taa. Apa yang blogger mahu bukan mahu mentahtakan UMNO tetapi kami mahu Islam dimartabatkan, Melayu terus dijulang dan negara terus harmoni dan sejahtera selamanya. Agar generasi baru terus menikmati nikmat yang pernah kita nikmati kini.

Di saat ini, mengapa blogger anti pembangkang bersatu menentang pembangkang adalah kerana pembangkang tidak ikhlas memperjuangkan nasib rakyat dan mengunakan tipu helah bagi mendaulahkan kuasa politik mereka. Mereka jelas mengancam ketuanan Melayu, mengotori kesucian Islam dan mengancam keselamatan negara. Di dalam pimpinan pembangkang, berbaris pemimpin gay, munafik, kafir harbi dan anti Islam.

JIKA UMNO JUGA TURUT MENGANCAM MELAYU DAN ISLAM BAHKAN NEGARA, NESCAYA BARISAN BLOGGER JUGA TURUT MENGHENTAM KAMU SEMUA..... INGAT SEMUA ITU WAHAI PEMIMPIN UMNO. EGOISTIK KAMU AKAN DIBAKUL SAMPAHKAN!!

Wallahhualam.

Penulis,
تاميݞ ساري

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mangkuk ni mcm kudis,

jenis ni patut diyahkan dari parti!

jenis mcm ni dia tarak idea!

padai kondam org je...dia sendiritak tau dia tu mcm katak bawah tempurung!

sekarang dunia cyber!

jenis mcm ni la kudis dlm umno,

jenis mcm ni la yg tun m, cakap jenis suka cantas mencantas!

umno tolong la jangan simpan orang mcm ni!!!

dia ni org kj!...jagan harap la lj nak naik kalau ada org mcm ni!

kalau kj naik pun, silap2 ramai yg penyokong nanti sokong pas nanti!

hoiiii adnan sempit nyah kau dari umno.....!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif