Khamis, 3 Mac 2011

Ummi di F*ck Oleh Harakah : Saman Segera!

Gambar Ummi yang dikhianati penulis dan editor Harakah belaan PAS F*ck!

Gambar asal.

Dahlah fitnahkan Ummi dikatakan sebagai Askar Upahan BN, Harakahdaily secara kurang ajarnya telah super impose gambar asal Ummi dengan membuang sebilangan jari dan menyebabkan seakan-akan Ummi membuat isyarat lucah. Artikel itu ditulis oleh Hazayani Zakaria. Baca sini.


Beginikah tahap otak penulis dan editor Harakah yang kononnya memperjuangkan sebuah parti Islam? Islam tak mengajar umatnya menabur fitnah sedemikian rupa. PAS jelas sangat menyimpang kesesatannya dan wajib untuk umat Islam menjauhi parti kejahatan dan kehancuran ini.

Jelaslah Harakah hanya sebuah akhbar sampah yang tidak bernilai kepada pembaca. Ia hanya lubuk duit buat pemimpin PAS yang tamak, bodoh piang dan busuk hati.

Taming Sari menyeru Ummi Hafilda Ali agar menyaman Haprakdaily terutama Hazayani Zakaria atas fitnah ini.

Nota kaki : Kan aku dah kata, PAS memang celaka!

Wallahhualam.

Penulis,
تاميݞ ساري

12 ulasan:

keris hitam bersepuh emas berkata...

CIS, KAMU YANG JADI PENYEBAR FITNAH, MENUDUH ORANG LAIN MEYEBAR FITNAH. HAZANI ZAKARIA TAK ADA MEMBUAT ULASAN PUN TENTANG GAMBAR TERSEBUT.HANYA SEKADAR HIASAN SAHAJA.KAMU YANG SAJA PANDAI BUAT CERITA. BAGHAL PUNYA TAMING SARI. BODOH TAHAP JAMBAN, TAHU SEBAR FITNAH AJE. TAPI AKU TAK HAIRAN PUN, MEMANG UMNO MENGAJAR PENGANUTNYA BUAT FITNAH......
KEH..KEH..KEH... BERTAUBATLAH WEH.

Tamingsari berkata...

Kalau keris hitam bersepuh tahi komen aku rasa macam orang mabuk je komen dlm blog aku...

Keris hitam bersepuh tahi anjing PAS...Raja fitnah... haha..

Roslan Alan berkata...

Lelaki Ini: Saya Pernah Lakukan Seks Dengan Ummi.
Ini gambar mereka

KL 16 Jan 11: "Saya pernah lakukan seks dengan Ummi". Demikian lapor berita yang dibongkar kembali oleh paspb2.blogspot.com berserta gambarnya dan Umi Hafilda seorang saksi utama dalam kes pembicaraan Datuk Seri Anwar Ibrahim lebih 10 tahun lalu.

Umi kini muncul kembali dengan niat untuk mengheret ketua umum PKR itu ke mahkamah sekali lagi. Selain Anwar, dengan tindakan saman berjumlah RM300 juta, dia mengaitkan abangnya Azmin Ali, timbalan presiden PKR, pengerusi DAP, Karpal Singh, isteri Anwar dan PAS.

Begini beritanya...

Lelaki Ini Pernah Mengaku Dalam Mahkamah Lakukan Hubungan Seks Dengan Ummi Hafilda

Saksi pembela dalam perbicaraan fitnah salah laku seks dan tuduhan liwat DSAI memberitahu Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bahawa beliau telah mengadakan hubungan seks dengan saksi utama pendakwa iaitu Ummi Hafilda Ali. Norazman Abdullah @ Baginda anak Minda memberitahu bahawa hubungan seks antara beliau dan Ummi berlaku semasa mereka tinggal bersama di London.

Baginda, 40, juga memberitahu bahawa beliau sudah mengenali Ummi sejak 1992 tetapi hubungan itu menjadi akrab semasa mereka berada di London dalam bulan Jun 1998, bersama-sama ahli perniagaan yang dikenali sebagai MP S'ng Chee Hua dan seorang kawan yang lain. Menurut Baginda lagi, Ummi memberitahunya, apabila kembali ke Malaysia bahawa dia akan membayar wang berjumlah RM200,000 kepada isteri Baginda supaya mereka boleh berkahwin secara sulit di London.

Ummi juga berjanji akan memberikan saham sebanyak 25 peratus dalam projek iklan yang bernilai RM10 juta. Ummi pernah membuat kejutan beberapa ketika lalu dengan mengistiharkan dirinya masih 'dara'. Beliau juga bersama-sama Azizan Abu Bakar menulis surat kepada PM Mahathir bahawa beliau mengetahui rekod salah laku seks bekas TPM, DSAI.

Baginda juga memberitahu mahkamah semalam, bahawa pada mulanya Ummi memberitahunya kes salah laku yang melibatkan bekas TPM DSAI itu adalah benar belaka. Tetapi selepas hubungan mereka (Ummi dan Baginda) akrab, Ummi mengakui bahawa 'kes salah laku DSAI' itu hanyalah diada-adakan (rekaan). Baginda juga memberitahu mahkamah bahawa Ummi memberitahunya bahawa dia telah memaksa Azizan mengaku telah mengadakan hubungan seks (liwat) dengan DSAI.

Ummi bagaimana pun tidak menjelaskan kepadanya bagaimana dia memaksa Azizan supaya mengaku diliwat, kata Baginda lagi. Ini semua dilakukan kerana dia (Ummi) bencikan DSAI dan abangnya Azmin Ali kerana tidak mahu membantunya dalam pemberian projek-projek perniagaan. Ummi juga telah memberitahu Baginda bahawa apabila DSAI disingkirkan kelak beliau akan mendapat projek iklan bernilai RM10 juta di KLIA dari Tun Daim.

Semasa beliau dan Ummi berada di London, Ummi ada memberitahunya bahawa Mahathir adalah 'dalang' di sebalik Buku 50 Dalil: Mengapa Anwar Tidak Boleh Jadi Perdana Menteri". Selain Mahathir nama-nama yang disebut Ummi terlibat dalam penyediaan buku fitnah itu ialah Tun Daim, Rahim Thamby Chik (bekas Ketua Menteri Melaka) dan Setiausaha Eksekutif UMNO Tengku Adnan Tengku Mansor.

Menurut Baginda, beliau diberitahu oleh Ummi bahawa penulis buku itu ialah Khalid Jeffri sementara ianya dibiayai oleh Tengku Razaliegh Hamzah, Tun Daim dan Tengku Adnan. Baginda menambah, Ummi memberitahunya pada suatu malam dalam bulan Ogos 1998 bahawa bapanya Haji Ali tidak mengakuinya sebagai anak kerana membantu menyediakan kandungan dan maklumat yang tidak benar dalam penulisan buku fitnah tersebut.

Ummi menjelaskan kepada Baginda bahawa beliau tidak dapat tidur kerana bapanya (bapa Ummi) telah menghalaunya dari rumah. Azmin Ali sebelum ini pernah memberikan keterangannya bahawa Ummi bukanlah seseorang sebagaimana yang didakwanya dan beliau telah tidak diakui anak oleh bapa mereka lewat 1998 kerana melarikan diri bersama lelaki yang sudah bernikah ke luar negara.

http://www.ibnuhasyim.com/2011/01/lelaki-saya-pernah-lakukan-seks-dengan.html

Roslan Alan berkata...

PENGAKUAN BAPA UMMI HAFILDA

UMMI HAFILDA ialah anak bongsu dari enam beradik, tiga laki-laki tiga perempuan. Lahir pada bulan Jun 1967 di Kampung Klang Gate.

Bersekolah lulus tingkatan lima pelajaran agama lebih dari mencukupi umur enam tahun sudah membaca Koran dengan baik dan sudah tahu bersembahyang. Boleh menulis dan membawa jawi dan dapat melancar pelajaran agama Fekah dan Hadith

Berhenti sekolah dia bekerja di dua buah bank sebagai kerani dan pegawai bank dalam masa empat tahun. Dia meletakkan jawatan itu dan menubuhkan sharikat sendiri. Hasil yang diperolehi dari pinjaman bank yang banyak dia telah menjelajah ke London, Australia, Tokyo dan …(tidak terang). Lain-lain tempat. Sebenarnya business belum diuruskan dengan baik. Dengan sikapnya yang angkuh, riak takbur dan memiliki kenderaan-kenderaan mewah seperti mercedes, Jeep, Isuzu, Van biasa, BMW. Tiga empat kereta dalam satu-satu masa.


Sepanjang masa dalam riwayat hidupnya belum pernah ada ada risik dari mana-mana pihak yang bersetuju meminang hingga sekarang masih seorang andartu.

Bila umurnya meningkat lebih 20 tahun tingkah lakunya yang aggeresive begitu menjadi-jadi. Melawan, tidak pedulikan dengan nasihat, riak, takbur, pembohong, penipu.

25.8.98 kali terakhir dia keluar dari rumah ini. Kelang Gate Setapak KL.

1.9.98 jam 5.20 petang saya memangil kakaknya yang sulong dan memberi nasihat kepadanya bahawa dari tarikh tersebut saya lucutkan warisan zuriat Umi Hafilda dengan tidak mengaku anak dunia dan akhirat dan berwasiat dengan pesanan jangan lagi dia balik kerumah ini.

30.9.98 dia selitkan tiga surat layang dipintu gate besar dengan nama samaran jiran yang bersimpati.

6.10.98 dia suruh kakaknya mengemas semua kain bajunya yang berada dalam tiga bilik di rumah ini.

Kedatangan kakaknya dia menunggu bila saya tidak ada dirumah kerana berjumaat.

Hasil komplot Megat Junid sampai ketangan Khalis Jafri untuk dijadikan buku 50 Dalil sebelum sampai ke PM. Kerja-kerja fitnah ini dibiayai oleh Daim dan Tengku Adnan, Ziela isteri Megat Junit menjadi orang perantaraan.

Dalam hidupnya semasa dewasa ini hutang keliling pinggang. Pernah beberapa kali orang yang memberi hutang datang menyerang di rumah ini. Surat-surat bank dari seluruh KL menuntut hutang datang sepangjang masa pernah saya di tipu
dengan lenyapnya kereta mercedes yang berharga $90,000 kerana melangsaikan hutang banknya.

Kekasarannya pernah beberapa kali ibunya mengeluarkan airmata. Dia sanggup menuding jari telunjuk kemuka ibunya dan disuruh 'shut up' Jaga sikit mulut. Semenjak tahun 1988 sudah tiga empat kali lari dari rumah berbulan-bulan lamanya keluar dari rumah.

Sifat fitnah menjadi-jadi walau pun dinasihati tetapi tidak diindahkan

Saya telah berkahwin dengan ibunya 42 tahun tetapi pada 20.2.1998 dalam masa beberapa minit sahaja tak tahulah apa yang difitnahkan kepada ibunya hingga membuat orang itu menyerang saya dengan keadaan luar biasa sehingga terpaksa saya melafazkan talak kepadanya. Kami bercerai sepuluh hari sebelum rujuk kembali.

Hasil kemuncak fitnahnya adalah dengan pemecatan Datuk Seri Anwar Ibrahim dari Jawatan TPM dan dilucutkan keahlian UMNO yang menggemparkan dunia seluruhnya hingga kehari ini. Dialah bertanggungjawab penulis surat kepada PM pada 8.8.1997 memfitnah Anwar berzina dengan kakak iparnya hingga mendapat anak bernama Hafifah dan memfitnah abangnya mehmed Azmin setiausaha Anwar oang yang paling kaya dengan hasil rasuah serta perpakat dengan Azizan Abu Bakar memfitnah Anwar berhomosex dengan Azizan.

Surat-surat tersebut dengan 9.10.98 suruh abangnya Azwan buat laporan polis di Melawati dan menuduh dua abangnya Azman dan Azmin memecah masuk biliknya dan mengambil surat-surat penting dari bilik tersebut serta mendakwa abangnya Azman hendak membakar pakaiannya dan mendakwa Azmin hendak membunuhnya.

Dua orang pegawai polis Inspektor Ramlee dan DSP Ishak datang menyiasat kes tersebut serta seorang Juru gambar.

Catatan Haji Ali bin Omar

18.10.98

Tanpa Nama berkata...

komen roslan alan tu macam sebenarnya sesuai di tuju kepada Azmin.
Susunan ayat terbaik,tarikh tu letak la lagi cantik.
Ending nya membosankan,kalau boleh sepatutnya lebih dramatik,takpa boleh diperbaiki di post akan datang.

Tanpa Nama berkata...

sungguh tersusun ayat yang ayah ummi buat..
apa tujuan seorang ayah yang sanggup berbuat camni?
ada yg tak kena.. adakah macam rahimi, ummi, rashid yang dipaksa membuat akuan bersumpah?
style macam sama jer ..

Tanpa Nama berkata...

sudahlah Roslan...kami tau la sapa anwar...sapa azmin...umi tak cerita pun kami dah lama tau...hang pi tanya la anwar tu...dia dok tuduh orang rasuah dan segala macam...pi tanya dia apa dia buat masa tpm dulu...dituduh orang bapa konpirasi la...padahal dialah bapak segala bapak konspirasi...tengok sendiri permainan dia dalam kes liwat...macamaman dia main catur...dialah sebenarnya konspirator yang nak menjahanamkan negara...mulut dia sejak dulu memang penipu...tanya dia apa dia janji kat dalam masjid keningau masa dia tpm dulu...pi tanya dia pasai apa dia takut sangat kat azmin...kami tau la pasai kami dulu puak dia jugak...la ni tengok muka dia pun kami ludah...cuba buka mata dan lihat segala rakaman telefon dan pengakuan mangsanya dengan minda yang waras...

zethro berkata...

Korang percaya ke Pak Ali yg tulis tu?

"...memfitnah abangnya mehmed Azmin setiausaha Anwar oang yang paling kaya dengan hasil rasuah..."

Bile mase lak name Azmin ade mehmed? Setahu saya Mohd Azmin bin Ali. Takkan la Pak Ali tak reti eja name anak sendri? Gaya bahasa pon tak mcm org Melayu yg tulis. Amat musykil dan provocative.

mat saga berkata...

agaknya si roslan alan nie budak gay kot... satu spesis dengan anwar aljuburi...

wei roslan sedarlah... idola kau si anwar tu cita-cita nak jadi pm... tapi sukma kata anwar melancap... nak jadi pm tapi suka melancap... kah kah kah kah... saipol pulak kata anwar suruh dia hisap kote.... kah kah kah nak jadi pm tapi suka kena hisap kote... patutlah agaknya zizah tak layan sangat si anwar nie.... tak larat nak hisap kote dah kot...

kalau la si anwar nie jadi pm... dia adalah pm pertama dalam dunia melancap depan orang...kah kah kah kah... nuar suka kena blow job... dengan jantan pulak tu.... lawak gile la roslan.... orang macam nie kau nak julang.... gay la gamaknya kau nie

Tanpa Nama berkata...

Hukuman Liwat : Berliwat ialah melakukan wati ke dalam lubang yang di punggung (dubur). Menurut Imam Malik, Imam Al-Syafi’e dan Imam Ahmad serta Abu Yusuf dan Al-Syaibani bahawa berwati pada dubur sama ada pada lelaki atau perempuan adalah diharamkan sama seperti berwati ke dalam faraj atau berzina dan orang yang didapati bersalah kerana melakukannya boleh dikenakan hukuman hudud Allah s.w.t. tidak membezakan di antara zina dengan liwat
Firman Allah :

Maksusnya : Sesungguhnya kamu telah melakukan perkara yang keji (liwat)

Firman-Nya lagi :

Maksudnya : Sesungguhnya kamu melakukan ke atas lelaki dengan syahwat selain daripada perempuan-perempuan yang dibenarkan.

Firman-Nya lagi :

Maksudnya : Dan mereka (perempuan-perempuan) yang melakukan kejahatan daripada perempuan-perempuan kamu.

Dalam ayat di atas Allah menyebutkan bahawa berwati pada dubur dan berwati ke dalam qubul juga Al-Asy’ari menerangkan bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud.

Jika seorang lelaki melakukan (wati) ke atas lelaki maka kedua-duanya adalah berzina dan jika perempuan sama perempuan melakukan (wati) maka kedua-duanya juga berzina.

Ini bermakna Saiful Bukhari dan Anwar sama2 bersalah dalam kes liwat kerana sama2 dengan rela melakukannya...Kedua2 berbuat maksiat patut dihukum bukannya seorang sahaja yang dihukum.

Tanpa Nama berkata...

Saya cek link harakah tu takdak plak gambar yang dah yang tuan tunjukkan tu?
Sila beri penjelasan.

Tamingsari berkata...

Harakah sudah membuang gambar itu apabila ditekan oleh blogger...

Bukti sekarang hanya pada gamabr print skrin di atas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif