Sabtu, 2 Julai 2011

Bubar SPR Gantikan Dengan SPR Versi Saifuddin Nasution !


Kita bubar SPR dan gantikan semua jenteranya dengan pengurusan pilihanraya dari PKR yang diketuai oleh si muka lekok-lekok Saifuddin Nasution. Kita wujud SPR versi Saifuddin Wal Lekok.

Itulah ibarat yang boleh diumpamakan dengan 8 tuntutan rusuhan haram anjuran Pakatan Syaitan yang digelar Bersih 2.0 itu . Mereka kononnya mendesak agar SPR bersikap adil dan telus sedangkan mereka sendiri ironinya tidak pernah telus dan bersikap berat sebelah.

Kesannya masih dirasai sehingga hari ini dan paling ketara, mereka hilang Zaid Ibrahim yang menjadi tulang belakang mereka satu ketika dahulu. Zaid yang pernah menyanjung pemimpin anugerah syaitan (Anwar) akhirnya kesal dengan ketidaktelusan PKR menguruskan pilihanraya parti mereka sehingga orang-orang Nuar sahaja yang mendapat tempat dalam Majlis Tertinggi PKR. 

Waktu itu, kepada orang yang mahu berfikir pastinya sudah nampak siapa syaitan dan siapa kambing hitam.

Dah banyak kerusi yang diatur sudah ada tag nama pemiliknya maka kerusi orang ramailah banyak yang melayang kerana ramai yang tak puas hati. Dengan sejarah mencatatkan satu pemilihan paling teruk yang pernah dianjurkan, pengurus pilihanraya iaitu Saifuddin Wal Lekok boleh pula menyalahkan orang lain. Tidak terkecuali Kerajaan BN juga menjadi mangsa kononnya menjadi dalang. Gila tak gila punya busuk hati manusia di dalam PKR ini. 

Agaknya kalau SPR versi Saifuddin wal lekok lah menguruskan pilihanraya umum, apakah agaknya yang bakal berlaku? 

Taming Sari rasa jahanamlah negara. Kalau diorang (SPR versi Saifuddin) itu benar-benar bagus tidak mengapa inikan mereka ini ibarat tikus yang hendak membaiki labu. Labu makin bertambah rosak.

Cadangan itu sengaja dibuat kerana penyokong rusuhan bersih ini bahalul kerana ingat SPR bergerak atas angin sahaja ke. Mereka lupa, SPR dipayungi oleh Akta SPR dan berhubung langsung dengan DYMM Agong.

Wallahhua'alam. 

 Penulis,

2 ulasan:

Terunapondoktimur berkata...

semua awk ni jahil dan sesat.
org nak bawak kbenarn kenapa awk tidak sokong.
islam tu kbenaran..tolak kbenarn makna toalk Islam..
awk mati dlm Umeno-UPCO...mati sia2...amalan awk Tuan Guru dah sebut...tidak boleh bawak masuk kubor..

JoN berkata...

tu dia mai dah penghuni neraka kelas VIP nih kehkehkeh... mung royak kat tok gharu mung nk tiket neraka 1st class na kehkehkeh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif