Khamis, 14 Julai 2011

Kan Aku Dah Kata, Matlamat Bersih Nak Burukkan Imej Polis


Cuba sama-sama kita tengok video dibawah :


Memang patutpun anjing-anjing ni dilayan macam tu. Degil, bodoh dan bahalul. Polis dah isytihar sesiapa yang join Bersih adalah penjenayah. Takkan polis nak belai penjenayah?

Aku ucapkan tahniah pada polis kerana tegas dan berjaya mengawal lembu-lembu itu.

Wallahhua'alam.

Penulis,

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Polis adalah ANJING KERAJAAN. Penjenayah kepala hotak ko, org ramai nak wat perhimpunan aman, ANJING KERAJAAN g kacau, klu ANJING KERAJAAN x g kacau, xkn huru hara sial!!!

Tanpa Nama berkata...

Wahai Anon Anjing...

Kau jgn report polis kalau rumah kau kena rompak, bini kau kena rogol dan anak kena culik...

Aku nak tengok sape yg jilat ludah sendiri nanti..

Otak sempit..

Tanpa Nama berkata...

Apela bodoh sgt ko nie... , Polis tak sepatut ikut arahan memBABI BUTA.

Tanpa Nama berkata...

Apalah bodoh sngt kau nie....

Polis mestilah kena ikut arahan demi menjaga ketenteraman awam..

Gila kau nak biar anjing dan lembu masuk kl...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif