Ahad, 17 Mac 2013

Abby Lebih Berjasa Dari Tun M


Ustazah Abby ingat ko dah masuk PAS ko boleh kata sape saja?

Besar lagi jasa Tun M dari jasa ko yang langsung tak menyumbang kepada negara. Terkinjal kinjal menari dalam lagu manisnya senyuman mu.

Sejak ko masuk parti sesat tu meluat aku tengok muka ko. Aku yakin bukan aku saja tapi ramai lagi yang meluat.

Ko tahu wahai abby... bila pandangan manusia meluat dan benci melihat wajah kita tanda Allah jua benci melihat. Apatah lagi mahu memberi redhoNya. Kerana redho Allah tidak akan datang kepada orang yang menzalimi orang lain.

Abby Ababi dalam posting terbaru dalam tweeternya mempelekehkan kunjungan Tun M ke  Lahad Datu yang dikatakan hanya bergambar.

Tidak kah Abby buta melihat bagaimana pasukan keselamatan begitu teruja dan bersemangat untuk terus berkhidmat bagi menjaga kedaulatan negara? Tun M memberi ucapan semangat kepada mereka.

Malang... manusia busuk bernama Abby Ababi salah memilih tempat bertaubat. Itulah sebabnya dia makin disesatkan dengan budaya politik jijik ajaran sesat PAS.

Betul kata cikgu Non.... PAS akan dirosakkan oleh tangan yang tiada roh Islam.

PAS Bukan Islam
PKR Tidak Adil
DAP Sangat Rasis

Wallahhu'alam

Penulis,

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

abby bangang, jika TDM pi lahad datu hanya nak bergambar, hang pi la sana berperang. jangan kata kat orang, buat sendiri baru bagus. lagi pun TDM tu dah berusia, hang masih muda. jadi jangan dok cakap banyak, hang pi sana berperang dengan kiram. hang dah derma ka kat tabung pahlawan? mesti belum pasai hang tu kaki kedekut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Terkini

Recent Posts Widget
malaysia flag photo: Malaysia thmalaysia.gif